G: Milloin viimeeksi olet kirjoittanut oikean kirjeen?

"vieras"
Hetkinen, pitääkin ihan muistella. Oliskohan ollut vuosi 1998. Se oli Vaasa irkissä tapaamani poika, jonka kanssa kirjoiteltiin 12 sivuisia kirjeitä joka viikko miltei vuoden ajan :D

df
En edes muista, mutta lähetin muutama viikko sitten ystävälleni synttärikortin, kun hän täytti tasavuosia ja hän oli niiiiin onnellinen kun sai oikean kortin. Pienellä vaivalla hyvä mieli toiselle, itsellenikin sai tosi hyvä fiilis!

Oiskohan siitä nyt noin kolmisen kuukautta? Kirjoitin kirjeen isosiskolleni, jota en ollut koskaan tavannut, enkä tiennyt tiesikö hän minusta.

Ei kun hetkinen...kirjoitin hälle joulun alla uuden kirjeen, jonka sujautin postipaketin yhteyteen, jonka hälle lähetin. eli siis joulukuussa :)

Guess who
Viime vuonna olisko syksyllä?

Olen aikoinaan ollut innokas kirjeenvaihtaja mutta tätä nykyä kirjoittelen vain yhdelle ihmiselle 1-4 x vuodessa... Ei tahdo aika riittää ja ei keksi enää kirjoitettavakaan samalla tavalla kun kuulumisia vaihdamme myös FB:ssa ja tekstarein :p

En varmaan koskaan ole kirjoittanut "oikeaa" kirjettä, jos siis oikealla kirjeellä tarkoitetaan sellaista paperi/kynä/kirjekuorisysteemiä. Ne ovat mun mielestä niin teennäisiä ja jotenkin ärsyttäviä, etten haluakaan sellaista kirjoittaa, saati vastaanottaa.

"vieras"
Joskus syksyllä se oli. Yhden kaverin kanssa pidetään yhteyttä enimmäkseen kirjeillä, ja tavataan aina välillä. Mikä on se mukavampaa, kun saada postista kirje niiden ainaisten laskujen ja kuvastojen sijaan.

Viime viikolla. :) oon nyt 24v nainen, 2008 aloitin kirjeenvaihdon uudelleen, sitä ennen lapsena kirjoitin, tällä hetkellä kirjeystäviä on 7 kappaletta ympäri suomen. :) Ja parhautta on kun lapset on nukkumassa, saa keskittyä rakkainpaan harrastukseen ja saa purettua mielensä siihen jos joku painaa. :)

Yhteistyössä