G: Milloin Pekka ja Sofia eroavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
Veikkaan suhteen päättyvän ennen ensi kesää.

Pekka kertoi, että Sofialla on sukset ristissä jo kotiväenkin kanssa, mutta uskoo tilanteen tasoittuvan ajan myötä. Voi herranjee sentään, Pekka ei näköjään tiedä tuollaisten riivinrautojen sielunelämästä yhtään mitään. Näillä kiistoilla on tapana vain kärjistyä. Rakkaus on näemmä sokea.

Sofia vaikuttaa ihmiseltä, joka haluaa olla parrasvaloissa ja muiden palvottavana. Hän ei alunperin suostunut edes lähtemään ohjelman kuvauksiin. Pelkäsi varmaan jäävänsä rannalle ruikuttamaan, joten olihan se otettava kepulikonstit käyttöön ja varmistettava mies itselleen ennen kuin muut ehtivät saaliille. Kun etulyöntiasema oli saatu rikkomalla sääntöjä epäreilusti muita morsianehdokkaita kohtaan, niin sitten Sofia kehtaa vielä kiukutella mustasukkaisena muille naisille farmiviikolla. Käytös oli todella törkeää ja lapsellista.

Päätösjaksossa Sofia vei Pekan shoppailureissulle, jossa itse sovitteli vaatteita. Ei ole neidin itsekkyydellä rajoja. Taas piti Sofian olla huomion keskipisteenä ja keikistelemässä. Taisi muiden morsioiden miehet nauttia huomattavasti enemmän ohjelmastaan

Maajussi-Pekan ja Sofian suuryll

[QUOTE="aapee";27686083]Sofia ei suostunut muuten lähtemään ohjelmaan. Kiristystä siis.[/QUOTE]

Aa, tarkoitit sitä. No mä kyllä ymmärrän, jos joku ei halua lähteä telkkariin. Mutta toi treffiepisodi kyllä nauratti, kun muut on ristelyllä yms., niin Sofia ostelee itselleen vaatteita. :D

[QUOTE="noh";27686092]Aa, tarkoitit sitä. No mä kyllä ymmärrän, jos joku ei halua lähteä telkkariin. Mutta toi treffiepisodi kyllä nauratti, kun muut on ristelyllä yms., niin Sofia ostelee itselleen vaatteita. :D[/QUOTE]

Lähtihän neitonen kuitenkin telkkariin, kun oli ensin varmistanut ykköspaikkansa. Melkoista manipulointia. En yhtään ihmettele, että on sukset ristissä jo Pekan kotiväenkin kanssa. Kuvittelee sielläkin jo olevansa talon pääemäntä.

[QUOTE="noh";27686092]Aa, tarkoitit sitä. No mä kyllä ymmärrän, jos joku ei halua lähteä telkkariin. [/QUOTE]

No niin minäkin, mutta en sitä, että hakee sitten TELEVISIO-OHJELMAAN jos ei halua olla telkkarissa!

[QUOTE="noh";27686133]Maajussithan ovat kertoneet, että moni lähestyy heitä kirjeellä, jossa kerrotaan,että "en halua telkkariin, mutta voisin tutustua sinuun muuten".[/QUOTE]

Esalla taisi olla näitä tapauksia mieltä kaivelemassa, kun aikoo ottaa heihin vielä yhteyttä.

[QUOTE="aapee";27686139]Esalla taisi olla näitä tapauksia mieltä kaivelemassa, kun aikoo ottaa heihin vielä yhteyttä.[/QUOTE]

Jep.

"Kevään aikana kasaantuneesta kirjepinosta oli pistänyt silmään muutamia kirjeitä, jotka todenteolla kiinnostivat maajussia.

– Syyt siihen, miksi kyseiset naiset eivät lähteneet ohjelmaan mukaan, olivat ihan ymmärrettäviä. Yhdellä luki esimerkiksi työsopimuksessa kielto lähteä julkisuuteen omalla nimellä ja toisella julkisuus olisi haitannut työnsaantia, Esa kertoo. "

Maajussi-Esa kertoo tunteistaan: Soitan muillekin naisille - MTV3.fi - Ohjelmat - Maajussille morsian

Yhteistyössä