G: Milloin olet viimeksi ollut kipeä?

• Viestiketjun aloittaja onnellinen ja syystä
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen ja syystä
Mun täytyy ilolla tähän vastata, että en edes muista( KOPKOPKOP koputtaa puuta)! Siitä on useampi vuosi, ei meillä muutkaan ole sairastellut, koululaisella oli 2vuotta sitten pari päivää kuumetta, muilla en muista milloin olisi ollut mitään. Lapset 4v (päiväkodissa) ja 12v koulussa. Olen miettinyt, että onko syömämme ruoka edesauttanut terveyttä, syömme luomua ja mahdollisimman tuoretta ja suomalaista ruokaa. En osta koskaan eineksiä, enkä esim. mitään lihaa joka on marinaadissa tms.

en kerkee sairastaa,siinä se juju miks just mä sairastan aina kaikki pikku ja isot pöpöt....keuhkokuume puol vuotta sitten,sen jälkeen ripulii oksennusta ja kuumetta sopivin väliajoin...alkukesästä revähti lapalihas....

Viimeksi olin todella sairaana pari vuotta sitten kun tuli yhtäaikaa molemminpuolinen korvatulehdus, mol.puol. poskiontelotulehdus ja kaiken kruununa keuhkokuume. Lääkäri totesi ilosesti, että " joka paikka tautia täynnä! " Kyllä ilahdutti suuresti...Juu, sairaalaan ab-tippaan viikoksi ja kuuria ja maxpunktioita muutama viikko vielä päälle.

Täytyy todeta että olen lähes koko ajan jollain lailla "kipeä". Erilaiset sairaudet pitävät tästä asiasta "huolen"...siitä olen kai epäonnekas, mutta luultavasti olen hyväksynyt tämän...se miksi sanon että "luultavasti", johtuu siitä että torstaina sain tietää taasen uudesta vaivasta...mutta senkin vaivan kanssa on vain opeteltava elämään, muuta keinoa elämästä selviämiseen kun ei ole.

ap
ap:lla itselläkin 2 pitkäaikaissairautta ja muuta vaivaa on ollut ihan kiitettävästi, tartuntatauteja ei onneksi olekaan sitten matkaan niin tarttunut. Ja pääasia, että lapset on olleet jo monta vuotta terveinä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ap:lla itselläkin 2 pitkäaikaissairautta ja muuta vaivaa on ollut ihan kiitettävästi, tartuntatauteja ei onneksi olekaan sitten matkaan niin tarttunut. Ja pääasia, että lapset on olleet jo monta vuotta terveinä!
Ai anteeksi! Mulle nuo tartuntataudit on vaan niin pieniä juttuja etten oikein edes huomaa niitä :ashamed:

Yhteistyössä