mulla kans, ja aivan paska!!Alkuperäinen kirjoittaja Hoo:Mulla kans toi sama puhelin. Eikös olekin ihana??Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Nokian 6111,pinkki
söpö se kyllä on, mut siihen se sit jääkin.
mulla kans, ja aivan paska!!Alkuperäinen kirjoittaja Hoo:Mulla kans toi sama puhelin. Eikös olekin ihana??Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Nokian 6111,pinkki
Ja tasan sama täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Nokia 6131, joka tosin tällä hetkellä huollossa :headwall:
Mulla on NIIN huono tuuri ollut viimeaikoina noiden luurien kanssa. Kesäkuussa samsung sano sopparin irti ja sit tosiaan toi nokia ehti olle vajaan 2 kk ku jo on huollos. Nyt mulla käytössä vanha luuri, joka on uinu niin lasten ammeessa pesuvedessä kun boolissakin ja toimii liki moitteetta, toistaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja tasan sama täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Nokia 6131, joka tosin tällä hetkellä huollossa :headwall:
Viikko sitten ostin, edellinen puhelin ei ollut IKINÄ huollossa :headwall:
Se kuumenee ihan tolkuttomasti puhelun aikana, oikein hehkuu. Muuten toimii kyllä ihan moitteettomasti, mutta "pikku" lämpöonkelmaAlkuperäinen kirjoittaja hipsu:Mulla on NIIN huono tuuri ollut viimeaikoina noiden luurien kanssa. Kesäkuussa samsung sano sopparin irti ja sit tosiaan toi nokia ehti olle vajaan 2 kk ku jo on huollos. Nyt mulla käytössä vanha luuri, joka on uinu niin lasten ammeessa pesuvedessä kun boolissakin ja toimii liki moitteetta, toistaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja tasan sama täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Nokia 6131, joka tosin tällä hetkellä huollossa :headwall:
Viikko sitten ostin, edellinen puhelin ei ollut IKINÄ huollossa :headwall:
Mikäs vika sun puhelimeen tuli?