g: millaisisssa vaatteissa viihdyt kotona? entä kodin ulkopuolella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huihigh

Jäsen
25.04.2010
55
0
6
kuka siis viihtyy kotona "siistimmissä" vaatteissa? miksi tai mikset?

kuinka tyylisi eroaa kotona verrattuna kodin ulkopuoliseen?

musta on kiva, että kotona on jotain ihan kivaa päällä. katson peiliin ja mietin, mikä sopii yhteen minkäkin kanssa. en siis käytä mitään "virastovaatteita", vaan oman tyylisiäni.
tyylini on renton hippimäinen sekä kotona, että kodin ulkopuolella, mutta esim. pyjamssa en koko päivää viihdy juuri koskaan. syy tähän lienee siin, että koenolevani ihan räjähtänyt ennen aamusuihkua ja vaatteiden valintaa.

kuinka siis te?

En voisi kuvittellakaan pitäväni esim. farkkuja kotona, enkä mielelläni mitään muutakaan, mitä olen pitänyt juuri vaikkapa kaupungilla. Kotona mulle on tärkeintä materiaalien mukavuus. En kuitenkaan pidä mitään risoja pitkiä kalsareita, vaan ehjiä, puhtaita ja siistejä collegehousuja tai jotakin rennompia hameita. Yläosassa on sitten toppia, T-paitaa tai mitä vaan tilanteen mukaan. Ihan hyvin kehtaan oven avata ja viedä roskat niissä vaatteissa, en tee siitä ongelmaa.

Mulla ei rupusia kotivaatteita ole ja myös katson peiliin ja mietin mikä sopii minkäkin kanssa, se on kivaa =)

Tyylini on naisellisen rento, mekkoja, hameita, farkkuja, legginssejä, tunikoita... en tykkää paljastaa paljoa joten mitään toppeja en pidä kuin kotona. Pidän väreistä, vaikka joskus on kiva pukeutua kokonaan mustaan. Ostan vaatteita tavallisista liikkeistä, joskus kirppareilta, netistä tai vintage-liikkeistä.

Tällä tetkellä kotona mulla on päällä vaan tällainen kesäinen kotikolttu (ja pikkarit), mutta töissä oli t-paita ja caprit. Onnekksi työ on sen verran mukavaa mulla, ettei tartte miksikään toimitotantaksi pukeutua ja kaupassakin käyn samoissa vaatteissa kuin olen töissä, ihan tavalliset vatteet, paitaa ja housua sään mukaan. Hametta en käytä juuri ollenkaan ja mennoa juhlissa.

Mää oon kotona useimmiten pelkillä alusvaatteilla, toisinaan trikoomekolla paidalla tai topilla. Sukkia en myöskään osaa käyttää kotona. Sisälläni asuu ilmeisesti jonkin sortin "kotinudisti"

mä oon kotinudisti..:D näillä helteillä varsinkin oon paljon alasti tai pelkissä alushousuissa.
Ulos kun meen niin kyl mä peiliin katson mutta enpä mä paljon arkaile lähteä millon minkäkinlaisissa resuvermeissä esim. kauppaan. On sitten taas päiviä kun haluaa oikeen laittaa itsensä nätiksi ja laittaa hiuksia ja ehkä jopa vähän meikatakkin:)

Yhteistyössä