G: Millaisia ostotarjouksia olette saaneet asunnoistanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Kun olette myyneet asuntoanne:

-velaton pyyntihinta?
-kuinka monta esittelyä piditte?
-oliko välittäjä vai itse myitte?
-milloin saitte ekan ostotarjouksen?
-miten paljon asunnon hinnasta oli tingitty siinä?
-millainen hintahaitari oli ostotarjouksissa?
-kuinka monennen tarjouksen hyväksyitte ja kauan oli asunnon myyntiaika?
-kerro alue (kaupunki)
-minä vuonna myitte?

Just myytiin, meni ennen ensiesittelyä ja tonnin vajaa pyyntihinnam saatiin. Tietty ennen ensiesittelyä ei kovin halvalla kannate myydä. Välittäjä oli. Ilmoituksen laittamisesta seuraavana päivänä kävivät katsomassa ja sitä seuraavana tuli tarjous

Kolme esittely ehti olla, neljäs tuotti tarjouksen. Saatiin 3000e alle pyyntihinnan, joka oli meille oikein hyvä hinta, koska olimme laittaneet pyyntiin 4000e tinkivaraa... Hyväksyimme tämän ensimmäisen (ja sen myötä myös ainoan) tarjouksen, meidän mielestä se oli sen verran hyvä ettemme välittäneet ryhtyä antamaan tonnin tai kahden korkeampaa vastatarjousta. Välittäjä oli. Myimme tänä syksynä. Vaasa.

[QUOTE="Vieras";27566616]Just myytiin, meni ennen ensiesittelyä ja tonnin vajaa pyyntihinnam saatiin. Tietty ennen ensiesittelyä ei kovin halvalla kannate myydä. Välittäjä oli. Ilmoituksen laittamisesta seuraavana päivänä kävivät katsomassa ja sitä seuraavana tuli tarjous[/QUOTE]

No kiitos vastauksesta, mut ei kerro paljoa, jos ei sano asunnon hintaa. Ei osaa arvioida, miten iso raha se tonni on.

Kolme esittely ehti olla, neljäs tuotti tarjouksen. Saatiin 3000e alle pyyntihinnan, joka oli meille oikein hyvä hinta, koska olimme laittaneet pyyntiin 4000e tinkivaraa... Hyväksyimme tämän ensimmäisen (ja sen myötä myös ainoan) tarjouksen, meidän mielestä se oli sen verran hyvä ettemme välittäneet ryhtyä antamaan tonnin tai kahden korkeampaa vastatarjousta. Välittäjä oli. Myimme tänä syksynä. Vaasa.

Mullekin yksi välittäjä väitti, että 90% tapauksista eka tarjous on aina se paras. Toki tässä on heidän oma intressinsä otettava huomioon, koska pitkittynyt myyntiaika lisää heidän työtään, mutta ei tuo pahemmin yhtään enempää rahaa palkkioon.

-velaton pyyntihinta? 149 000 e
-kuinka monta esittelyä piditte? Yksi yksityinen näyttö, julkista ei ehditty pitää.
-oliko välittäjä vai itse myitte? Välittäjä.
-milloin saitte ekan ostotarjouksen? Samana päivänä kuin tuo yksityinen näyttö oli ollut.
-miten paljon asunnon hinnasta oli tingitty siinä? 4000e.
-kuinka monennen tarjouksen hyväksyitte ja kauan oli asunnon myyntiaika? Teimme vastatarjouksen ostajaehdokkaille ja lopullinen hinta oli 148 000 e, eli ensimmäinen tarjouksen tekijä osti asunnon. Pari kolme päivää asunto ehti olla välittäjällä myynnissä.
-kerro alue (kaupunki) Varsinais-Suomi, kaupungistamme matkaa Turkuun noin 30 km.
-minä vuonna myitte? Myimme asuntomme nyt lokakuussa 2012.

1. talo, Seinäjoki:

Pyyntihinta 148 000 €
Myyntihinta 148 000 €
Välittäjällä oli, ei keritty pitää yhtään näyttöä, ei keritty laittamaan nettiin.

2. talo, pieni paikkakunta n. 60 km säteellä Seinäjoesta:
Pyyntihinta 210 000 €
Myyntihinta 210 000 €
Ei kerinnyt mennä edes välittäjälle, myytiin siis itse (välittäjä oli jo käynyt antamassa hinta-arvion, mutta sopimusta ei keritty tehdä)

Yhteistyössä