G: Millaiset hiukset ottaisit NYT, jos saisit valita mitkä tahansa/millaiset tahansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
pitkä, lyhyet, tummat, vaaleat, suorat,kiharat jne. Millaiset?

Kuvankin voi laittaa!
Kuvasta oikean puoleiset minulle: http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/030626/15643__jlo_l.jpg kiitos :)

Olin viikko sitten parturissa, joten mulla on just nyt sellaiset hiukset kuin haluaisinkin.. Sivuista reilusti korvan alle tulevat ( eri mittaiset ) ja takaa lyhyet niin että saa pörröttää aamuisin.. värinä tumman ruskea ja vihreitä raitoja..

Haluaisin pitkät, paksut , kiharat hiukset, mieluiten punaiset, tyyliin Saija Varjus. Itselläni on vaan niin ohut kuontalo, etten sellaisia ilman pidennyksiä tule koskaan saamaan.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Olin viikko sitten parturissa, joten mulla on just nyt sellaiset hiukset kuin haluaisinkin.. Sivuista reilusti korvan alle tulevat ( eri mittaiset ) ja takaa lyhyet niin että saa pörröttää aamuisin.. värinä tumman ruskea ja vihreitä raitoja..

oi, kuulostaa ihanilta. Onko kuvaa tukasta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

oi, kuulostaa ihanilta. Onko kuvaa tukasta?

Noup.. enkä viitsi nyt ottaa, kun tukka on ihan sotkuuntunut jo.. B)

3517028368_79da04a308.jpg

Tavalliset rastat

Yhteistyössä