G:Millaisessa yöasussa nukut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä ei saisi lapset nähdä vanhempiaan aamulla alasti?? Käykö joku kotona saunassakin uikkarit päällä? Meillä minä nukun alasti jo senkin takia että olen aika herkkä (ainakin näin raskauden aikana) saamaan hiivan. Enkä tykkää kun vaatteet on ihan rutussa ku pyörii. Ukkeli nukkuu kalsarit jalassa.

ööh.. no mulla on yleensä sellanen koti oloasu yökkärinä.. eli pitkät housut, sukat ja toppi ja/tai ohkanen pitkähihanen vielä päällä.. joskus viel villasukat.. plus paksu peitto.. ja en ees hikoile öisin ton vaatemäärän kans.. :D

ai joo... ja mies nukkuu boksereissa ja t-paidassa

Molemmat alasti tai pikkarit jalassa, joskus jos palelee niin t-paidat tai mulla toppi jne. Paitsi menkka-aika on poikkeus, silloin on pakko olla jotkut pidemmät housut, tuntuu vaan "turvallisemmalta" nukkua.

Minä nukun yleensä t-paita päälä, pikkarit jalassa, joskus pelkissä pikkareissa, joskus saatan laittaa vielä pyjamahousutkin jos palelee. Miehellä on boxerit jalassa, tai alasti

Se on kiva nukkuu alasti tai vähillä vaatteilla. Jos miehellä ei ole boxereita tai korkeintaan löysät sellaiset se niin se on kiva hipelöidä miestä ennen nukahtamista tai kesken unienkin :ashamed: :D Joo, levotonta on täällä kun on "lauantai" :D

Miehellä pelkät kalsarit, ja mä nukun alasti villasukat jalassa, mulla palelee varpaita aina, ja ne sukat on sellaiset pitkät polviin asti olevat, tosin potkin ne jossain vaiheessa yöllä aina pois.

Yhteistyössä