G: Millainen kampaus/hiukset sinulla on...?

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
lähdin utelemaan,kun itselläni ylikasvaneet hiukset ja aion niitä kasvattaa,että mitenkäs muilla,millaisia kampauksia/hiuksia/hiuslaatuja?
Minulla nyt viellä vähän väriä ja raitoja jäljellä ja kampaus kasvanut lyhyestä ulos,vaan koitan sinnikkäästi saada kasvatettua,luonnonkiharat on ja punertavia raitoja viellä näkyvissä.

Hartioille ylettyvä, raidoitettu, permanentattu. Olen päässyt eroon värjäyskierteestä (mustaa, blondia, & kaikkea siltä väliltä ) ja kasvatan oman väristä pitkää.

vinosti leikatut ja föönataan ja kammataan poikittain joka ikinen halavatun aamu...
pisin kohta on leuasta noin 5cm alespäin ja lyhyin kohta on korvan alle...ja jotain otsatukantapasta on havaittavissa...

Mulla on luonnonkiharainen takkupesäke tummalla värillä ja 10cm omalla juuriikasvulla (onneksi on lähes sama kui värjätty). Hiukset on hiukka yli olkapäiden, otsatukka taipuu vinosti sivulle, muutes ois silmillä. Tarkoitus ois kasvattaa ja saada oma väri yli 10 vuoden värjäyksen jälkeen, mutta tämä luonnonkihara kun on astetta kuivempi hiuslaatu...

minulla on vasemmalta puolelta päätä ihan lyhyeksi leikattu, ja okealta puolelta olkapäille ulottuva. muuten ihan vaalea mutta pitkässä osassa on tummia raitoja.

Melki mustat, paksu vaalee kaistale oikeelle puolella..lähtee melki päälaelta ja jatkuu melki takaraivolle...pituutta hiukka yli hartioiden, otsis luulee olevansa vino mutta oikeesti on pahasti kasvanut mallistaan ulos :)

Aika tumma kuparinen "revitty"polkkatukka, kera otsiksen. Kahta eri värisävyä, tyvi ja alaosa on 2 astetta tummemmat kuin muut hiukset. Just maanataina on värjätty ja leikattu, joten hyvältä näyttää just nyt!

mulla kiharast kerroksittain leikatut ja johonkin lapaluiden väliin yltää. Väri on oma. Vaik parturissa kyl aina kyselevät et oonko ottanu raitoja ku sen verran kirjavat on.

Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kauhtunut... vyötärölle. Kulunutta violettia, haalistunutta oranssia ja luonnontummaa.

Mulle jotenkin jäänyt susta tuollainen mielikuva :D

Kauhtunutko? :o :saint:

No, ei vaineskaan. :D Nyt kituutetaan olemattomalla budjetilla ja odotetaan, että edes pää saa uuden maalin, jos auto jääkin ilman.

Aika tylsä olen, samoissa sävyissä jo monta vuotta. Punaista kyllä kokeilin lisänä...

Nyt on kasvanut hiukset jo vyötärölle, ja väri ruskea. Yleensä laitan ponihännälle ja sitten vielä letitän. Juhliin teen laineita raudalla ja jätän osittain auki, soljella tms etuhiukset kokoan taakse.