G: Millä raskausviikolla rinnat turvonneet?

  • Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
raskaana
Elikkä haluaisin tietää muiden kokemuksia.. Ja kyllä tiedän että raskaudet ovat erilaisia! ;) Mulla jo niin turvonneet että melkein on mentävä liivi kauppaan.. Ja viikkoja tosi vähän! :O Vaikuttaako monikkoraskaus? Tai sikiön kehityshäiriö?
 
"vieras"
Mulla on kasvanut aina jo heti ihan alussa. Jopa tuulimuna raskaudessa, joka meni kesken viikolla 7 huomasin jo kasvua tai oikeastaan huomasin, että liiveihin tuli tilaa keskenmenon jälkeen. Nyt on menossa viikko 21 ja reilu kaksi kuppia isommat on tarvinut jo hankkia.
 
"sassa"
Juu. ihan ekoilla viikoilla kasvoi C-kupista D-kuppiin ja tällä hetkellä rv 38 on runsas E-kuppi menossa.. tässä kovasti pohdin uskallanko ostaa tänään imetysrintsikat E-kupilla vai ostanko F-kupilla :D

Ihan oikeasti tämä rintojen kasvu on ollut uskomatonta. Mies oli onnellinen alussa kun "tissikeiju" tuli käymään talossa.. :D nyt ei ole enää niin innoissaan kun rinnoista tihkuu maitoa. Itse olen etsinyt alekoreista raskausaikana mahdollisimman edulliset rintsikat kun en ole tiennyt mihin tämä kasvu oikein päättyy... pitää panostaa imetysliiveihin kunhan tiedän minkä kokoista uskaltaa ostaa.
 
"vieras"
[QUOTE="sassa";23562170]Juu. ihan ekoilla viikoilla kasvoi C-kupista D-kuppiin ja tällä hetkellä rv 38 on runsas E-kuppi menossa.. tässä kovasti pohdin uskallanko ostaa tänään imetysrintsikat E-kupilla vai ostanko F-kupilla :D

Ihan oikeasti tämä rintojen kasvu on ollut uskomatonta. Mies oli onnellinen alussa kun "tissikeiju" tuli käymään talossa.. :D nyt ei ole enää niin innoissaan kun rinnoista tihkuu maitoa. Itse olen etsinyt alekoreista raskausaikana mahdollisimman edulliset rintsikat kun en ole tiennyt mihin tämä kasvu oikein päättyy... pitää panostaa imetysliiveihin kunhan tiedän minkä kokoista uskaltaa ostaa.[/QUOTE]

Ei kannata ostaa ennen synnytystä ollenkaan. Menin hölmöyksissäni ostamaan ja ihan väärää kokoa ja mallia olivat vaikka kuinka muka asiantuntevan myyjän kanssa sovitin. Kaverille oli onneksi eri liikkeen myyjä sanonut, että palataan asiaan vauvan synnyttyä, kun et todellakaan tiedä mikä se kuppikoko saati ympärys on jo pari päivää synnytyksen jälkeen.
 
"sassa"
Kiitos vinkistä!! taidan ostaa sitten vaan sellaisen edullisen imetystopin lindexiltä mitä katselin viime viikolla. Saanpahan synnytyslaitoksella tarpeen vaatiessa edes johonkin liivinsuojukset kiinni.
 
"Anne"
Turpos aivan alkuraskaudesta. Samoin kuin alavatsakin. Pari kome viikkoa olivat turvonneina ja sitten turvotus laski.
Rinnat ei kasvaneet yhtään raskauden aikana alun turvotusta lukuunottamatta.
 
Ihan 4-5 raskausviikolla. Mä tein viimeraskaudessa sen mokan, että menin melkein heti synnäriltä ostamaan uudet imetysliivit ja mulla oli silloin just noussut ihan järkyttävä määrä maitoa rintoihin ja ostinkin sitten loppujen lopuksi liian isot liivit.
 
vierailija
Mulla alkoi turpoaminen 3.-4. viikon paikkeilla. Siitä tajusinkin olevani raskaana, vaikkei ollut vielä kuukautiskierto täysi. Turpos paljon enemmän kuin mitä menkkojen takia turpoaa ja nännejä kihelmöi ja kutitti paljon.
 

Yhteistyössä