G: millä maksutavalla mieluiten maksat ostoksesi verkkokaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja verkkokauppias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

verkkokauppias

Vieras
Taas tuli uusi vuosi ja verkkokauppialle taas maksut nousee...itse olen verkkokauppias ja myyn lastentarvikkeita. Olisin kiinnostunut tietämään, millä tavalla maksat mieluiten ostoksesi suomalaisessa verkkokaupassa.

a) pitääkö sivulla olla suoraan maksunappulat (pankkien, klarna yms)
b)onko ongelma, jos tilauksesi tehtyä lasku tulisikin heti sähköpostiin pdf-tiedostona ja voisit maksaa sitten verkkopankin kautta?

c)pitääkö olla osamaksu mahdollisuus?

d) Mihin luotat eniten? Klarna, Maksuturva vai kiinnitätkö edes huomiota?

Maksunappula helpottaa elämää ja sehän tarkoittaa luullakseni myös sitä, että olet varma maksun tulemisesta/sinulla on jopa saman pankin tili, eli tuotteen voi toimittaa heti?

En oikein välitä s-postilaskuista mutta ei se ongelmakaan ole.

En tarvitse osamaksua koskaan enkä missään tilanteessa. Tätä myöten en osaa vastaa d-kysymykseen.

[QUOTE="eräs";25383804]Maksunappula helpottaa elämää ja sehän tarkoittaa luullakseni myös sitä, että olet varma maksun tulemisesta/sinulla on jopa saman pankin tili, eli tuotteen voi toimittaa heti?

En oikein välitä s-postilaskuista mutta ei se ongelmakaan ole.

En tarvitse osamaksua koskaan enkä missään tilanteessa. Tätä myöten en osaa vastaa d-kysymykseen.[/QUOTE]

Maksunappula helpottaa elämää, mutta maksaa pienelle verkkokauppialle aika paljon. Tuollaiset 90e/kk ja 2e/ostos. Se siis suoraan sitten lisää ostettavan tuotteen hintaa. Haluaisin tarjota asiakkaalle ne tuotteet ilman tuota laskutuslisää. Tuotteeni eräs tärkein ominaisuus on juuri edullisuus.

Osamaksumahdollisuus pitää olla, ihan sen takia, että sillä saa myös vähävaraisemman asiakkaan tekemään kaupan sinulta. Jos minut haluaa asiakkaaksi, verkkomaksumahdollisuus pankkien kautta on ehdottomasti oltava.

Jos b on a:n poissulkeva, niin se on ehdottomasti nounou, minulle. Verkkokauppoja on tsiljoonia, minä äänestän sitä, jossa asiointi on vähiten omaa jumppaa vaativaa.

En osta koskaan osamaksuilla. Verkkomaksu on kätevä, mutta jos sitä ei ole niin mä voin maksaa sen laskullakin. Mieluiten maksan laskulla sitten kun olen saanu tuotteen.

Eniten tykkään maksunappulasta. Mutta voin maksaa myös ennakkolaskulla tai paketin mukana tulevalla laskulla.

Mutta siitä en tykännyt, kun tuli sähköpostiin sellainen lasku (mahtoi olla just joku pdf), josta ei saanut kopioitua tilinumeroja sun muita vaan ne piti itse naputella. En enää tilaa siitä kaupasta mitään. Minulla on sen verran numerosokeutta, että tuollainen tilinumeroitten kirjoittelu on minulle kauhistus.

Yhteistyössä