G: miksi menitte/olette menossa 4D ultraan??

tämä kysymys jyllää päässäni ja en tiedä haluanko vai enkö mennä sinne.
ehkä jonkun arvokas vastaus "herättää" mut päättämään tästä :D

joten miksi sinä/ te olette käyneet tai menossa 3d tai 4d ultraan?
pelkkä halua saada sukupuoli selville? katsoa ihan muuta? vai miksi?

me ei esikon aikana käyty, toisen kanssa käytiin kun siitä niin paljon puhuttiin. olihan se kiva ja muisto jäi, mutta ei se elinehto ollut.

mies haluaisi mennä nyt kolmannen kanssa, itse en.
ainoastaan menen jonnekin rakenteita katsomaan jos lakko tulee ja rakenneultra viedään sen takia pois.

tämä jokaisen oma asia, kiinnostaa vaan tietää miksi SINÄ valitsit sen? :wave:
 
No se suurin syy miksi menossa on ettei kaupunki kustanna rakenneultraa, haluan sen kuitenkin että tietää missä mennään. Ja toki kun esikoisesta on kyse haluan sen muiston, ja nähdä ne kasvonpiirteet yms. Sekin vaikuttaa aika paljon että näkee sitä kolmiulotteista kuvaa, hahmotan yleensäkkin maailmaa paremmin "kolmiulotteisena" ja jotenkin nuo tavalliset ultrat eivät ole tuntuneet miltään, odotan että tuo 4D auttaisi "todentamaan" asiaa itselle :)
 
Esikosta käytiin mun huolehtimisen ja murehtimisen vuoksi, tuntui että julkisen puolen rakenneultra tehtiin kovin hätäiseen ja halusin saada vastauksia päässä pyöriviin kysymyksiin. Myöskin uteliaisuus, halu tutustua vauvaan paremmin jo odotusaikana, uutuudenviehätys ja tietysti se että halusimme tietää sukupuolen painoivat jotain.

Tästä kakkosesta käytiin eilen, nyt painava syy oli huoli tämän tehy-jutun takia (varmistelua siis taasen). Lisäksi nyt oli jo kokemus siitä, että rauhassa tehty tutkimus, vauvan kasvonpiirteiden näkeminen ja kotiin saatava DVD todellakin tekevät vauvasta tutmman oloisen ja auttavat kiintymyssuhteen rakentamisessa.
 
Pulttibois, minä ihan samaa täällä mietin. Ja nyt jännään josko tuo lakko tulee niin miten käy, pääseekö enää mihikään ja mietin kokoajan soitanko jo nyt ja varaan jostain ajan. Ihan sama onko 4D vai mikä, mutta varmistuisi vain että kaikki on kunnossa pikkuisella. Meinaa hermo mennä kun en osaa päättää, toisaalta turha käydä kahdessa, mutta kohta voi käydä niin etten pääse edes yhteen :eek:
 
Mekin mennään koska kaupunki ei rakenneultraa tarjoa, ja mihinkään seuloihin ei osallistuttu. Eli siis sulkemaan isoimmat rakenneviat pois toisinsanoen. Toki myös vilkuilemaan uutta tulokasta, josko siellä vaikka pilli tai pipari näkyis. :D Ja pitäähän tommosta uutta hianoa tekniikkaa hyödyntää! Mm. isovanhemmille teetetään DVD:stä kopiot joululahjaksi yms. :)
 
Me ei mennä, koska ei koeta sitä tarpeelliseksi. Meillä kyllä kunta tarjoaa rakenneultran ja siellä käytiin, mutta vaikka se olikin kovin heikkolaatuisella laitteella tehty, emme silti näe tarvetta 4d- ultraan. Sukupuolta emme halua selvittää etukäteen ja minusta se ultrakuva ei ole se mikä vauvan tuo minulle läheiseksi. Ennemminkin ne ovat nuo liikkeet jotka tunnen. Ja tuo dvd, en oikeasti usko että katsoisin sitä kuin korkeintaan kerran, saati sitten että näyttäisin kenellekkään muulle. Olen menossa synnytystapa-arvioultraan (sitä kun ei kunta tarjoa) yksityiselle, mutta ihan perinteiseen ultraan. Uskon että siitä näkyy kaikki se mitä tarvitsen ja maksaa kuitenkin vain korkeintaan kolmanneksen tuon 4d:n hinnasta.
 
Eli yksityiselle oli pakko mennä. Samalla vaivalla/rahalla sitten päädyttiin 4D:hen, enkä todellakaan kadu päätöstä.

Sukupuoli ei selvinnyt, mutta muuten tutkimus oli aivan mahtava, saatiin selkeitä kuvia jne.

Täällä ei saa dvd:tä.
 
SPy
Meilläkin syy oli se, että kaupunkimme ei rakenneultraa maksa, joten päädyttiin sitten 4D ultraan "kun kerran yksityiselle mennään". Sukupuolta ei haluttu tietää eikä tiedetä vieläkään, mutta suuri helpotus oli kuulla kaikkien rakenteiden olevan kunnossa.
Onhan se ollut ekstraa kun miehellä on kännykässä taustakuvana kasvokuva vauvasta jo ennen syntymää.
Joskohan tuo sukupuoli nyt sitten tällä viikolla selviäis,
rv 40+3
 
Esikoisen aikaan ei ollut edes mahdollisuutta moiseen, kuopuksen raskauden aikana käytiin Helsingissä Femedassa. Lahdessa ei järjestetty mitään muuta ultraa kuin rv 12 niskapoimu. Minulla oli huolta lapsen voinnista, seurattiin ja pidettiin kirjaa liikkeistäkin välillä.
Oli helpottavaa saada rv 23 tietää että vauva oli kunnossa, normaalisti kehittynyt.
Sukupuoli saatiin samalla tietoon mutta se ei tosiaan ollut syy ultraan.
 

Yhteistyössä