G: Mikä väri olet neljästä ja kuvaako testin tulos sua? :)

  • Viestiketjun aloittaja "sininen"
  • Ensimmäinen viesti
"sininen"
https://www.ps-kustannus.fi/tunnistatemperamentit


Kun temperamenttityylisi on sininen, olet yleensä suunnitelmallinen, perusteellinen ja keskittynyt. Ilmaisutyylisi on hillitty, asiallinen ja harkitseva. Ryhmässä asetut usein asiantuntijan, tarkkailijan ja tutkijan rooliin. Heikkouksiasi saattavat olla tosikkomaisuus ja liiallinen täydellisyyden tavoittelu. Lisäksi vetäydyt helposti vuorovaikutuksesta.


Se olen minä! :")
 
dddd
Lue Tony Dunderfeltin Tunnista temperamentit -kirjasta tarkemmin muista väreistä sekä siitä, millaisia vahvuuksia sinulla on, miten voit tulla paremmin toimeen muiden värien kanssa ja miten sinun kannattaa kehittää omaa temperamenttiasi.
 
"vieras"
Kun temperamenttityylisi on punainen, olet yleensä energinen, suoraviivainen ja voimakastahtoinen. Ilmaisutyyliltäsi olet jämäkkä, tavoitteellinen, reipas ja äänekäs. Ryhmässä olet usein itsevarma puheenjohtaja ja taistelija. Heikkouksiasi saattaa olla hallitsevuus ja kärsimättömyys sekä se, ettet näe omia heikkouksiasi.
 
"vieras"
vihreä

Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja.
 
Leona Y hrm
Miten niin kuvaako testin tulos sua? Tietysti kuvaa kun itse vastasin. :D
Väri on keltainen koska keltainen on valittu kuvaamaan luovaa spontaania ihmistä.
Mitä ihmeellistä tässä jutussa muka on?
 
IhanaValo
Sinussa on eniten vihreää!

Vihreä 6 pistettä

Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja.

Kyllä, kuulostaa tutulta.
 
Sinussa on eniten punaista!

Punainen 4 pistettä

Kun temperamenttityylisi on punainen, olet yleensä energinen, suoraviivainen ja voimakastahtoinen. Ilmaisutyyliltäsi olet jämäkkä, tavoitteellinen, reipas ja äänekäs. Ryhmässä olet usein itsevarma puheenjohtaja ja taistelija. Heikkouksiasi saattaa olla hallitsevuus ja kärsimättömyys sekä se, ettet näe omia heikkouksiasi.
 
"juu"
[QUOTE="vieras";28946174]vihreä

Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja.[/QUOTE]

Sain muuten vihreään nolla pistettä, kiitos kun laitoit esille tän. :D
 
Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja.


Se olen minä, kyllä :)
 
"Vihreä 6 pistettä

Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja."


Jaaha.
 
saarushkainen
Keltainen 5 pistettä

Kun temperamenttityylisi on keltainen, olet yleensä avoin, luova ja puhelias. Ilmaisutyyliisi kuuluu paljon eleitä, ilmeitä, huumoria ja innostuneisuutta. Ryhmässä olet yleensä esiintyjän, seikkailijan, taiteilijan ja ideoijan roolissa. Heikkoutesi saattaa olla epärealistisuus. Lisäksi sinun voi olla vaikea hillitä itseäsi ja olet huono keskittymään

No kyllä osuu, sinistä tuli toisiks eniten joten oon vähän ristiriitanen kun mussa on tosi paljon näitä molempii vastakohtasia luonteenpiirteitä :DD
 
Keltainen 6 pistettä

Kun temperamenttityylisi on keltainen, olet yleensä avoin, luova ja puhelias. Ilmaisutyyliisi kuuluu paljon eleitä, ilmeitä, huumoria ja innostuneisuutta. Ryhmässä olet yleensä esiintyjän, seikkailijan, taiteilijan ja ideoijan roolissa. Heikkoutesi saattaa olla epärealistisuus. Lisäksi sinun voi olla vaikea hillitä itseäsi ja olet huono keskittymään.

Joo...pystyn kyllä tarvittaessa keskittymään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä