G: Mikä tekee juuri sinut tänään iloiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "kolmenäiti"
  • Ensimmäinen viesti
Esikoisen kanssa on päivä mennyt loistavasti, mistään ei ole tarvinnut vääntää. Ruokailukin sujui ilman kitinöitä. Iloa myös aiheuttaa se kun olemme tainneet löytää mieheni kanssa taas toisemme.
 
Se että koti on siisti kun sinne menee, jopa puut on valmiiksi kannettu leivinuunin eteen :)
Anoppi tulee kylään, onkin ollut ikävä :)
Lapset ja mies tekevät joka päivä iloiseksi. Miehen kanssa saadaan varmaan katsoa rauhassa elokuvaa kun lapset kuitenkin haluavat mummon viereen nukkumaan :)
 
Aurinko paistaa, nää helmi- maaliskuun aurinkoiset talvipäivät on ihan parasta koko vuodessa. Mulla on varastossa upouudet sukset odottamassa käyttämistä. Ens viikonloppuna mulla on vapaata ja pileet tulossa, jee! :D
 
"vieras"
mies tulee kotiin reissutyöstä, onneksi nämä viikot menee tosi nopsaan :) Hän on aina viikon töissä ja viikon vapaalla, tekee siis viikossa kahden viikon työtunnit eli aika raskasta
 
kahvikirahvi
Lapsen kanssa kiva viikonloppu ollut kahdestaan, sain uuden kaverin jonka lasten kanssa käytiin eilen leikkimässä. Kaks ihanan rauhallista aamua muksun kanssa kun ollaan saatu rauhassa köllötellä ja heräillä sängyssä ennen ylösnousemista, ja se on ollu vielä ennätyksellisen kiltti ja ihana.
Oon iloinen siitäkin että se meni nätisti päikkäreille, ja mä oon saanu järjesteltyä kotia. Täällä on jo lähes siistiä :)
 
Kattoremppa jää vain kattoremppaan kun seinät ja laatta on kuivat, ei tarvi piikkauskonetta tuoda tupaan. Lisäksi yksi tonttikauppa varmistu tänään mikä tarkottaa sitä, että kattoremppaan saa rahat ilman kummempia jumppaliikkeitä ja jää jotain ylikin.
 
"Vieras"
Aurinko, tulossa oleva työpaikkahaastattelu, takana oleva viikonloppu, odotukset, haaveet, kivat muistot... Elämä. Se, että on ollut pitkään synkkää. Sitä vasten ihan tavallinenkin päivä tuntuu hymyn arvoiselta.
 

Yhteistyössä