G: Mikä on "tyhmin syy", miksi joku on saanut sinulta pakit?

• Viestiketjun aloittaja pinnallinen...minäkö?
  • Ensimmäinen viesti
Rumat sukat, ruma nimi, ärsyttävä nauru, liian pieni pili, käyrä pili, lukihäiriö... :xmas:
Myös "olen valinnut sinut tulevien lasteni äidiksi" karkoitti mut todella nopsaan - tuon kuulin jo ennen kun ehdimme edes ekoille treffeille.

Kriisistä kriisiin
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En pakittele mielestäni tyhmistä syistä.. sille vaan ei voi mitään, jos mies ei osaa pukeutua itselleen istuviin vaatteisiin tai pitää itseään sporttisena ja sikspäkkisenä samaan aikaan, kun kaksoisleuka ja maha pömpöttää..
mun tulee susta mieleen se ankka, se alfred joku, oot niin saman näköinen :D
Häh? Piti kurkata oikein profiiliin. Kaunis nainenhan siellä, etenkin silmät :)

jk
No joo, mulla takana yhdet sokkotreffit ja kun kävin hakemassa tätä tyyppiä kotoaan (olimme menossa leffaan hänen kaupungissaan), niin tyyppi avasi ulko-oven itsevarmana pelkät boxerit jalassa. Seuraavaksi se kommentoi mulle, että "sä oot ihan samannäköinen kuin yks meiän luokan hyvännäkönen huora". Oli siinä vaiheessa mulla jo oksennus lähellä, mutta halusin nähdä sen leffan, joten ajattelin vielä kestäväni hänen charmikasta seuraansa parisen tuntia. Koko bussimatkan tyyppi selitti kovaan ääneen jotain pizzavertailua, jonka oli kaverinsa kanssa tehnyt. Sit mulle jotenkin vaan riitti. Kun pääsimme leffateatterille, käskin tyypin mennä lippunsa kanssa jo sisälle ja sanoin käväiseväni nopsasti vessassa. Joo, kävin vessassa ja lähdin kotiin...

Mutta joo, mullahan oli ihan pätevät syyt, ei tyhmiä syitä...:D

d
Alkuperäinen kirjoittaja Kriisistä kriisiin:
En pakittele mielestäni tyhmistä syistä.. sille vaan ei voi mitään, jos mies ei osaa pukeutua itselleen istuviin vaatteisiin tai pitää itseään sporttisena ja sikspäkkisenä samaan aikaan, kun kaksoisleuka ja maha pömpöttää..
Samaa mieltä minä, piti nimittäin mullakin katsoa. :) Kaukana jostain ankasta! *ei tajua*

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Kriisistä kriisiin:
Samaa mieltä minä, piti nimittäin mullakin katsoa. :) Kaukana jostain ankasta! *ei tajua*
kyllä tajuaa, jos tietää tyypin, joka kommenttin kirjoitti.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ruma mokkatakki, pilluvarmat, vinot hampaat, ulkoneva alaleuka.
:LOL: Mä luulin ensin että ne hampaat oli pilluvarmat ja vinot! :LOL:
Ja joku muukin mainitsi ruman nimen. Sama täällä. Eräs nuorimies oli kaikin puolin mukava, mutta nimi oli Erkki. En pystynyt sanomaankaan sitä nimeä...

mulla ei kyllä oo tommosia. mut OT, viime kerralla kun oltiin miehekkeen kanssa baarissa, yks nimenomaan baarituttu vinkkasi silmää ja kysy multa että ootsä ton beibe? ja osoitti mun miestä. Ilmeisesti tuttu kuvitteli että oisin lähteny matkaan muuten :whistle: oli sillä hyvä ilme kun räjähdin nauramaan päin näköä. Sillä oli muuten liian teinimäiset vaatteet. Ihan hyvä syy ois ollut siis :D

Potenssiongelma. Ja mies oli 21v. Ei pysynyt siis pystyssä koko aktin ajan ja tää ongelma oli ollut miehellä aina, ei vaan tehnyt sille mitään. Mä päätin, että oon liian nuori "kärsimään" tuollaisesta ongelmasta miehellä ennen eläkeikää :ashamed: Tällä samalla miehellä oli myös inhottavat kihartuvat, harvat rintakarvat ja "löysä" iho. Mutta toi potenssiongelma oli se, mikä katkaisi kamelin selän.

Yks oli liian kiltti, en uskaltanut itse edes kiroilla ääneen, jos vaikka vahingossa kolautin pääni kaapinoveen, kun toinen oli niin siveä.

Pieni pippeli on myös aiheuttanu sitä, etten ole enää halunnut pidempää tuttavuutta tehdä.

Ällöt, pitkä- ja suipposormiset kädet ja kiero, menninkäismäinen katse.

Pieni pippeli ( satuin tietämään ), pitkä tukka.... ja se että pakin saaja on ollut nainen useampaan otteeseen ( liikuinkohan väärissäpaikoissa .. öh ).

Toisaalta kuka haluaa pienipilisen kanssa harrastaa seksiä :D? Pitkään tukkaan en enää suhtaudu niin niuhosti.. Mutta naisen syli ei kelpaa vieläkään edes hetkeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Allergiat. Tahdon miehen joka voi syödä mitä vaan, koska olen kova kokkaamaan.
Ton kyllä ymmärtää. :/ Mun ex miehellä oli taas se ettei se himoinnu ikinä mitään ruokaa ja mä olin intohimoinen kokkaaja juuri siihen aikaan. Hän oli epäkiitollinen lounastaja ja tuli aina 1-3h myöhässä syömään.- Varmaan osallaan ärsyttänyt niin että ero meille tuli vaikka ei ollutkaan syy eroon.

Yhteistyössä