Häh? Piti kurkata oikein profiiliin. Kaunis nainenhan siellä, etenkin silmätAlkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:mun tulee susta mieleen se ankka, se alfred joku, oot niin saman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En pakittele mielestäni tyhmistä syistä.. sille vaan ei voi mitään, jos mies ei osaa pukeutua itselleen istuviin vaatteisiin tai pitää itseään sporttisena ja sikspäkkisenä samaan aikaan, kun kaksoisleuka ja maha pömpöttää..
Samaa mieltä minä, piti nimittäin mullakin katsoa. Kaukana jostain ankasta! *ei tajua*Alkuperäinen kirjoittaja Kriisistä kriisiin:Häh? Piti kurkata oikein profiiliin. Kaunis nainenhan siellä, etenkin silmätAlkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:mun tulee susta mieleen se ankka, se alfred joku, oot niin saman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En pakittele mielestäni tyhmistä syistä.. sille vaan ei voi mitään, jos mies ei osaa pukeutua itselleen istuviin vaatteisiin tai pitää itseään sporttisena ja sikspäkkisenä samaan aikaan, kun kaksoisleuka ja maha pömpöttää..
kyllä tajuaa, jos tietää tyypin, joka kommenttin kirjoitti.Alkuperäinen kirjoittaja d:Samaa mieltä minä, piti nimittäin mullakin katsoa. Kaukana jostain ankasta! *ei tajua*Alkuperäinen kirjoittaja Kriisistä kriisiin:Häh? Piti kurkata oikein profiiliin. Kaunis nainenhan siellä, etenkin silmätAlkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:mun tulee susta mieleen se ankka, se alfred joku, oot niin saman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En pakittele mielestäni tyhmistä syistä.. sille vaan ei voi mitään, jos mies ei osaa pukeutua itselleen istuviin vaatteisiin tai pitää itseään sporttisena ja sikspäkkisenä samaan aikaan, kun kaksoisleuka ja maha pömpöttää..
Mä luulin ensin että ne hampaat oli pilluvarmat ja vinot!Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Ruma mokkatakki, pilluvarmat, vinot hampaat, ulkoneva alaleuka.
Anteeksi siis, huono koulutus ei tietenkään ole "tyhmä syy".Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Lyhyys, alavarustuksen koko, huono koulutus.
Sama...Alkuperäinen kirjoittaja joo:mulla kans tämä. mut kun SE oli oikeesti semmonen mun etusormen kokoinen seisokissa!Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Pieni pili. Tiedän että se on hirveä syy.
Ei voi mitään, mutta kun rakasteltiin, hyvä et saatiin sisään.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Sama...Alkuperäinen kirjoittaja joo:mulla kans tämä. mut kun SE oli oikeesti semmonen mun etusormen kokoinen seisokissa!Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Pieni pili. Tiedän että se on hirveä syy.
Lisätään tähän vielä raskausarvet, selluliitti ja yksinhuoltajuus :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippurinnat, löysä ja pahalle haiseva pillu :$
Joo, mulla sama juttu. Homojen ja heteroiden yhteisissä pirskeissä saman pöydän homo yritti aikansa iskeä. Sitten kun hän lopetti, tarjosin yösijaa kotonani. Ihan kiva heppu, oli vain väärää sukupuolta.Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:se että oli mies.
Ton kyllä ymmärtää. :/ Mun ex miehellä oli taas se ettei se himoinnu ikinä mitään ruokaa ja mä olin intohimoinen kokkaaja juuri siihen aikaan. Hän oli epäkiitollinen lounastaja ja tuli aina 1-3h myöhässä syömään.- Varmaan osallaan ärsyttänyt niin että ero meille tuli vaikka ei ollutkaan syy eroon.Alkuperäinen kirjoittaja v:Allergiat. Tahdon miehen joka voi syödä mitä vaan, koska olen kova kokkaamaan.