G: Mikä on sinun parisuhdevinkkisi?

Millä saa suhteen kestämään tai pitkän suhteen piristymään?

Uusimmassa MeNaisissa Bettina Sågbom kertoi oman elämänviisautensa:
"Parisuhde on sitä, että voi mennä vessaan huolestumatta, haiseeko siellä jälkeenpäin. Jos sen lisäksi löytyy hiukkasen intohimoa edes kerran kuukaudessa, mikäs siinä."
 
Rukoilijasirkka
Silmiin katsominen, ystävällinen puhe, yhteinen kahvi-/ joku muu hetki joka päivä. Romanttiset yllätykset ja treffit puolison kanssa silloin tällöin.

Toisen kehuminen ja paljon kosketuksia.
 
Mieti ennen kun nalkutat.

Mieti, oletko itse todellakin niin täydellinen, että sinulla on varaa valittaa miehelle siitä, että hänen sukkansa ovat lattialla.

Mieti, mitä se muka haittaa, jos mies menee kerran kuussa parille kaljalle, vaikka itse olisitkin tuolloin lasten kanssa kotona.

Kiitä siippaasi siitä, mitä hän tekee, äläkä vain valita siitä mitä hän ei tee. Äläkä valita, jos hän tekee jonkun asian (vaikkapa vaipanvaihdon tai imuroinnin) omalla tavallaan. Tapa se on sekin, eikä välttämättä yhtään sinun tapaasi huonompi.

 
kokemuksen syvällä rintaäänellä;)
1) älä hauku/nimittele/vähättele toista tai toisen vakaumuksia, toiveita ja haluja. Kohtele toista kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Älä sano mitä sylki suuhun tuo. Sen ilkeän ja varmasti loukkaavan ja satuttavan letkautuksen voi myös jättää sanomatta.
2) Hyväksy toinen sellaisena kuin on.
3) on kausia jolloin tuntuu,e ttä rakkaus on jäänyt edellsielle asemalla. Nyt purraan hammasta ja mennään vasta tuuleen (vaikka vaihe kestäisikin vaikka pari vuotta). Se rakkaus odottaa seuraavalla asemalla ja olet onnellinen, että jaksoit vaikean vaiheen ohi heittämättä hanskoja tiskiin.
4)Sano, että välität. Halaa, taputa pepulle, anna pusu.. JOKA PÄIVÄ!
 
hei
ja se pätee niin parisuhteessa kuin muissakin suhteissa: kohtele niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan. Älä huuda jos voit puhua, älä neuvo ja opeta jos voit keskustella, anna anteeksi jos toinen aidosti pyytää jne.

ps. en ole uskonnollinen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ja se pätee niin parisuhteessa kuin muissakin suhteissa: kohtele niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan. Älä huuda jos voit puhua, älä neuvo ja opeta jos voit keskustella, anna anteeksi jos toinen aidosti pyytää jne.

ps. en ole uskonnollinen
Hienoja vinkkejä:) Itse tossa luettelin pitkän rivastan ohjeita, vaan opinpa sinun tekstistä jotain uutta "Älä huuda jos voit puhua, älä neuvo ja opeta jos voit keskustella" Kiitos.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ja se pätee niin parisuhteessa kuin muissakin suhteissa: kohtele niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan. Älä huuda jos voit puhua, älä neuvo ja opeta jos voit keskustella, anna anteeksi jos toinen aidosti pyytää jne.

ps. en ole uskonnollinen
Hienoja vinkkejä:) Itse tossa luettelin pitkän rivastan ohjeita, vaan opinpa sinun tekstistä jotain uutta "Älä huuda jos voit puhua, älä neuvo ja opeta jos voit keskustella" Kiitos.
Tulipa hyvä mieli! Kantapään kautta olen jotain kai elämässä oppinut :)
Kaunista kevättä!
 
juu
Meillä on taannut pitkän ja onnellisen parisuhteen yhteinen päätös: Me emme eroa. Vaikka kuin paljon toinen v***ttais, niin yhdessä pysytään.

Uskollisuus on itsestäänselvyys ja yhdessä nauraminen pitää onnen liki.
 
olla avoimesti oma itsensä toiselle. kohdella kumpaniaan hyvin. huomata toista ihan joka päivä.

meillä todella onnellinen avioliitto.yhessä 10vuotta ja meillä varmasti myös se että arvostamme molemmat mitä meillä on.olemme kiitollisia että olemme toisemme saaneet.
ollaan myös parhaat kaverit.
pelleilyt ja surut yhessä jaamme. huumori iso osa suhdettamme.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mieti ennen kun nalkutat.

Mieti, oletko itse todellakin niin täydellinen, että sinulla on varaa valittaa miehelle siitä, että hänen sukkansa ovat lattialla.

Mieti, mitä se muka haittaa, jos mies menee kerran kuussa parille kaljalle, vaikka itse olisitkin tuolloin lasten kanssa kotona.

Kiitä siippaasi siitä, mitä hän tekee, äläkä vain valita siitä mitä hän ei tee. Äläkä valita, jos hän tekee jonkun asian (vaikkapa vaipanvaihdon tai imuroinnin) omalla tavallaan. Tapa se on sekin, eikä välttämättä yhtään sinun tapaasi huonompi.
Tunnet puukot kyljessäni, selässäni, rinnassani.

Noista jokainen neuvo on täysin päivänselvää pässinlihaa, mutta miksi en kuitenkaan älyä toimia niiden mukaan? Ihan hävettää...
 

Yhteistyössä