g: Mikä on laihdutustapasi?

Eli onko Pointsit käytössä ja rompulla vai "istunnoissa" vai jotain muuta?

Mä olen yrittänyt 2vkoa Pointsailla mutta ei tuu mitään. Koulussa niin raskasta että aina kamala nälkä.. Pitäsköhän alkaa juomaan sitä vettä siellä koulussa? Mulla kun on joka päivä kaksi ½l vesipulloa mukana ja aina tuon ne täysinä kotiin.. :ashamed:
 
nirzuharmaana
en ole ikinä kokeillu pajnonvartijoissa laihduttaa aina kyllä haaveillu mutta liian kallita..... mutta muuten olen kyllä jo neljä kertaa laihduttanut...joka muksun jälkeen on ollu pakko se tehdä niin ja kerran jo nuorena...
niin eli taas laihdutellaan vähennetään ruokaannoksia mutta mitään ruokaa en vältä... ja karkkii ja kaikkee hyvää pitää ja saada syödä... liikuntaa olen lisännyt en voi sanoa että liikunta olisi nautinto niin kuuin jotkut sanovat, mulla vaan sen jälkeen on hyvä olo jes kävin ulkona...
kukin tavallaan..
 
Limppari-Amppari
Mä pointseilla,yksin,kotona,ei romppuu tms.Ohjeet mulla on siitä kun laihdutin pari vuotta sitten pointseilla 20 kg.
Lisäksi pyöräilen päivittäin n.tunnin verran(työmatkat)työkseni siivoon ja koirakin on vielä ulkoilutettava joten liikunnanpuute ei mulla pitäs olla :whistle:
 
laihdutin
Laihdutin terveellisesti syömällä ja tein päivittäin kaksi kertaa n. tunnin lenkin vaunujen kanssa.
Söin kyl välillä karkkia aika paljonkin.Mut liikunta auttaa.Jos syö joskus enemmän ni ei mutta ku ihan vaa vaiks käveleen ni tulee heti kevyempi oli..Laihdutin siis 8kk 22 kiloa! =)
 
siirihiiri
pv.romppu löytyy ym. pv."kamaa".. niitä innosutn joskus noudattaan.. ja sitte kävelen joka päivä tuntisen lenkin (reipas vauhti), sit vielä innostun toisinaan jumppaan telkkua kattoessa =)
 
Sohvi-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2004 klo 21:53 Sohvi kirjoitti:
Eli onko Pointsit käytössä ja rompulla vai "istunnoissa" vai jotain muuta?

Mä olen yrittänyt 2vkoa Pointsailla mutta ei tuu mitään. Koulussa niin raskasta että aina kamala nälkä.. Pitäsköhän alkaa juomaan sitä vettä siellä koulussa? Mulla kun on joka päivä kaksi ½l vesipulloa mukana ja aina tuon ne täysinä kotiin.. :ashamed:
Unohdin tuohon mainita että liikuntaakin saan joka päivä. Koulussa jumalatoon määrä rappuja ja niitä tulee juostua joka tunnin välein ylös alas. :D Lisäks kävelen vähintään yhteen suuntaan koulumatkan 2½km.

Nyt mä päätin ihan oikeesti huomisesta lähtien kattoo mitä syön. Ja yllytin isännänki kattomaan syömisiänsä. Ehkä se tästä. Yritän tsempata itteäni sillä että jos saan jonkun kilon pudotettua niin ehkä me vielä saadaan se pikkukakkonenkin. :)
 

Yhteistyössä