G: mikä on kamalin sukunimi, johon olet törmännyt?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
sukunimesä pitänyt
Ei nimi tee junttia. Sen sijaan nimeään häpeävä on totaalinen juntti-idiootti joka ei ansaitse nimeään.

Yhtä jäätäviä nuo fiinit ulkolaiset nimet ovat omalla kielellään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sukunimesä pitänyt;28506106:
Ei nimi tee junttia. Sen sijaan nimeään häpeävä on totaalinen juntti-idiootti joka ei ansaitse nimeään.

Yhtä jäätäviä nuo fiinit ulkolaiset nimet ovat omalla kielellään.
No tuo on kyllä totta, muistan ikuisesti kun tajusin mikä hienonkuuloisen vanhan presidenttimme Svinhufvudin nimi oikeastaan olikaan....
 
  • Tykkää
Reactions: maggis
Alkuperäinen kirjoittaja sukunimensä vaihtanut;28505870:
Onhan noita kamalia suomalaisia junttinimiä ihan kiusaksi asti.
Olisi kyllä hirveää olla joku Korhonen, Virtanen, Mäkinen, Nieminen, Mäkelä, Hämäläinen, Laine, Heikkinen, Koskinen tai Järvinen. Itselläni oli vastaavanlainen (ei kuitenkaan noin kamala!) nimi, mutta onneksi sen sai vaihdettua helposti.
Nyt taitaa olla kyllä joku muu asia kuin sukunimi vialla.... : /
 
Harmaannun nyt
Törmäsin asiakkaaseen jonka nimi oli Rimppi.Tavasi sen itse puhelimessa ja painotti että ärrällä.On tainnut eräänkin kerran sanottu sitten pimpiksi.Tästä tulikin aasinsilta kaksoisnimeen Karvanen-Rimppi ;)
 
"jukkis"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28503401:
Sehän on huippu!

Mun mielestä rumin taitaa olla tällä hetkellä Kurttila.
Ammattikouluaikoinani meillä oli opettaja jonka sukunimi oli Kurttila. Ei se minusta nyt niin ruma ole, on niitä rumempiakin tullut vastaan kuten Sikala tai Kivessilta, jotka täällä onkin jo mainittu.
 
nooooo
mustapää on aika inhottava. samoin röppönen, tissari, körkkö, mömmö, hintikka, jortikka. itse en pidä sukunimistä, joissa esiintyy jokin seuraavista: rinta, nisula, korpi, perä, luoma, kyyny. esim. joku korpi-kaija tai rinta-runsala...
 

Yhteistyössä