G:Mikä on fetissinne

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
Pöytätavat
Ruokapoydässä kaivan kalun esiin ja vien anopin käden sitä runkkaamaan. Anopilta pääsee tukahdutettu huokaus, mutta hän innostuu ja tyydyttää minut salaa pöydän alla.
 
M 57
Olen tavannut nuoremman pariskunnan 30-35v hotellin yökerhossa,jutellaan,pyytävät jatkoille huoneeseen.Nainen kaunis vaalea pitkätukkainen mies siisti lyhyt tumma tukka.Istumme sängyn reunalla nainen vieressä ,suutelemmeLaiten käden hameen alle tunnen nailonit,sukkanauhaliivit pikkupöksyt.Mies istuu tuolissa katsoo meitä ja aloittaa runkkaamisen,miehellä pienempi kyrpä kuin minulla.Riisun valkoiset pikkupöksyt pois j sekä hameen.Naisella tumma lyhyt puoli posliini,runkkaan pillua ja nuolen,nainen huokailee.Mies istuu tuolissa on kiimassa runkkaa.
Mies tulee viereen kun nuolen pillua kyrpä on kasvojeni edessä ja katsoo varovaisesti minua.Otan kyrvän suuhun ja nuolen sen samoin pallit,nainen vetäytynyt vähän sivuun ja katsoo uteliaana meitä ,lopulta sanoo,voit nussia sitä jos haluat se kiihoittaa minua.Laitan miehen selälleen, nainen hakee pyyhkeen miehen alle sekä hakee ohutta rasvaa,rasvaan kyrvän.Mies vetää jalat koukkuun ja työnnän rasvatun kyrvän peppuun,nainen hieroo miehen rintaa suukottelee sekä välillä runkkaa miehen kyrpää.Sitten nainen vetäytyy tuoliin ja runkkaa itseään meitä katsellen.Mies huokailee alla ja sitten"minulta tulee nyt"laukean miehen peppuun.Siistiydymme otamme paukkua ja sitten on naisen vuoro
 
Nuorirva
"Tyttöjen iltaa" viettämään lähtenyt perheenäiti on ihanteellista satunnaista seksiseuraa. Kiihkeää naiskentelun nautintoa, jaksaa taas arkea vähän aikaa sekä nuori perheenäiti että vanhempi mies.
Kesäisissä kartanossa ja ulkosalla pidettävissä likkakaverin häissä ilman ukkoa ja muksuja.
Siellä on kaikki mahdollista esim. morsiamen appiukon tai isän kanssa. Vanhempaa nautintoa, joka katkaisee arjen
 
Viimeksi muokattu:
terminologi
Näitä juttuja kun lukee niin näyttää suurimmalla osalla menevän termit sekaisin. Edellä ei ole kovinkaan montaa fetissiä kuvailtua, fantasioita sitten sitäkin enempi... Fantasia ja fetissi ovat eri asioita, vaikka mitäs sen nyt niin väliä.
 
Sperminologi
Näitä juttuja kun lukee niin näyttää suurimmalla osalla menevän termit sekaisin. Edellä ei ole kovinkaan montaa fetissiä kuvailtua, fantasioita sitten sitäkin enempi... Fantasia ja fetissi ovat eri asioita, vaikka mitäs sen nyt niin väliä.
Itseäsi näkyy haittaavan. naisvierailijalla ja Nuorirvalla fetissinä näyttäisi olevan ikäerot.
 
Viimeksi muokattu:
vaimoihminen
Tää nyt ei varsinaisesti ole mikään fetissi, mutta kiihottaa älyttömästi. Nimittäin se, että saan mieheltä vanhanaikaisesti kunnon selkäsaunan paljaalle takamukselle. Meillä on aina harrastettu piiskaLEIKKEJÄ, ja sekin on kiihottavaa, mutta kaikkein rajuinta se on silloin, kun saan syystä piiskaa. Joitakin kertoja näin on käynyt, kun olen ärsyttänyt miestäni ja hän on suutuspäissään antanut kunnolla selkään oikuttelevalle nartulle -kuten hän itse sanoo. Pari viikkoa sitten olin saada julkisesti selkääni, kun hän hermostui kauppareissulla totaalisesti ja veti lujan litsarin perseelleni kassajonossa. "Nyt se suu kiinni ja kotona saat mitä oot koko päivän kerjännyt", hän ärähti, ja siinä vaiheessa meikätyttö ymmärsi kyllä olla hiljaa. Naama tulipunaisena katselin lattiaa ja päätin, että kyseiseen kauppaan en astu enää jalallanikaan. Ja kotona tosiaan jatkettiin, ukko taittoi vielä pihalta perinteisen piiskan mukaan ja talutti mut niskavilloista sisälle. Huh. Silti se oli kiihottavaa -olenko vähän outo?
 
miekkonen
Et sinä niin kovin outo ole, tyttöpieni. Aika monet naiset tarvii vähän kovempia otteita joskus ja laillasi kiihottuvat siitä, kun mies näyttää, missä kaappi seisoo. Minusta miehelläsi on pelisilmää, tuommoiset tuhmat tytöt on syytäkin piiskata säännöllisesti.
 
farkku fetism
Alkaa kiihottamaan ja housuissa kiristymään, kun näkee hyvän ja sopivasti pyöreän farkku pepun, erityisesti only mekkiset ovat hot hot. jos sais hyväillä ja kosketella semmoista onlyn rodeo peppua jossa takataskut ovat kunnolla pyllyn kohdalla eikä alempana.
 
Voyer haave
Mun haave olisi päästä salaa seuraamaan jonkun naisen/miehen tai masturbointia...myös jos pääsisin pariskunnan touhuja katseleen niin aijai...olen siin voyer!

Toinen fetissini on että mun varpaita hellitään ja nuollaan...mitä kauemmin niitä hipelöidään niin sen parempi;D

Fantasiani olisi löytää nainen jonka kanssa kokeilla kaikkea ihanaa...


-xs nainen-
 
Fifty-Twenty
Mulle suuri ikäero on kiihottava fetissi. Naisen pitää olla 50-55, kun itse olen mies 23. Nainen voi olla säännöllisesti nuorta munaa saalistava puuma, tai pitkään ilman seksiä ollut rouva, jonka viettelen kämpilleni baari-illan jälkeen. Nautin valtavasti siitä vaiheesta kun riisun ja tuon ikäinen nainen katselee halukkaasti kun nuori kyrpäni ponnahtaa boksereista, kasvaa ja kovettuu hetkessä, ja kun lopuksi vedän esinahan kiiltävän terskan taakse.
 
Holden McGroin
Mulle suuri ikäero on kiihottava fetissi. Naisen pitää olla 50-55, kun itse olen mies 23. Nainen voi olla säännöllisesti nuorta munaa saalistava puuma, tai pitkään ilman seksiä ollut rouva, jonka viettelen kämpilleni baari-illan jälkeen. Nautin valtavasti siitä vaiheesta kun riisun ja tuon ikäinen nainen katselee halukkaasti kun nuori kyrpäni ponnahtaa boksereista, kasvaa ja kovettuu hetkessä, ja kun lopuksi vedän esinahan kiiltävän terskan taakse.


Asiaan:

Minulla ei ole fetissejä, ainakaan en tiedosta omaavani sellaisia. Ilmoitan kyllä, jos sellainen ilmenee jossain vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Pojan kaveri
Viettelen kaverini viisikymppisen äidin. Hän on selällään sängyllä, minä seison sängyn päässä ja nostan hänen jalkansa suoraan ylös ja levitän haarat auki niin että saan täydellisen näkymän pilluun ja peräaukkoon. Katselen himokkaasti muna pystyssä vuoroin hänen reikiään ja vuoroin hänen silmiinsä, ja näen kuinka tuo asiallinen perheenäiti on muuttunut halukkaaksi naaraaksi, joka nauttii rivosta tilaanteestaan ja kaksikymppisen kuuman ihailevista katseista ja kivikovana seisovasta kalusta.
 
M40
Joku jo mainitsikin jakkupuku-nutturapään. Pelkästään katsominen vaatteita ja nutturapäätä, mahdollisesti silmälasit, kiihottaa, mutta varsinkin jos ko puku istuu hyvin ja peppu näyttää sopivalta ( ei liian laiha tai paksu ).

Paljas peppu, kun nainen on kontallaan edessä, paljaana, valmiina.
 
Opiskelija 23v
Ruotsinlaivan yökerhossa alan tanssittaa ja iskeä upeaa juuri makuuni olevaa naista. Hitaat käyvät kuumemmiksi ja lopulta tunnemme vartalomme kaikki kohoumat. Pyydän hyttiini, mutta hän epäröi kun kertoo olevansa iältään jo yli 60, tarkalleen sanoen 63, sitäpaitsi isoäiti. Sehän sattui, minä olen 23, sanon. Tasan 40 vuotta ikäeroa, juuri sopivasti, ainakin minusta, totean ilahtuneena.

Hytissä käymme sängylle kyljelleen eri suuntiin ja lämmitämme toisemme kuusysillä. Hankin meille hien kun nostan hänen jalkansa hartioilleni, painan kalun nätisti sisään, ja alan työnnellä lantioni yhä kiivaampaan tahtiin. Seuraavaksi hankin tuolle ihanalle naiselle ynisevän orgasmin käännettyäni hänet pyllistävään koira-asentoon.

Oman orgasmini haluan aina samassa asennossa. Asetan tuon unelmapanon vatsalleen ja pari tyynyä mahansa alle. Katselen lumoutuneena ja valtavan himon vallassa kuinka kaunis hän on siinä paljas perse pystyssä. Käyn tiivisti naisen selkään, vien munan pilluun ja alan rajun pumppauksen. Hurjassa kiihkossani näykin hellästi niskaa ja yritän pitkittää laukeamista, haluan nauttia tästä kaunottaresta mahdollisimman kauan. Lopulta kalu paisuu vastustamattomasti äärimmilleen ja purkaudun äänekkäästi, melkein huutaen hänen sisäänsä.

Myöhemmin, kun olemme tasaantuneet hellästi sylikkäin suukotellen, sovimme tapaavamme maissa pian uudelleen. Näin täydellinen seksi ei voi jäädä yhteen kertaan.
 

Yhteistyössä