G: Mikä on ällöttävintä/vastenmielisintä mitä olet nähnyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Matti-Esko Hytönen aamulenkillä hiukset liehuen ja asuna sininen tuulipuku jonka lahkeet oli liian lyhyet niin että nilkat vilkkui...

kai mä jotain oikeesti ällöttävääkin oon nähnhyt, mutta tää oli nyt ainoa mitä tuli mieleen :D
Missä päin sä asut? mäkin oon nähnyt :D
 
joo
Ikävin haju on ollut, kun eräs työkaveri oli erittäin ylipainoinen ja haisi erittäin hirveälle..vissiin oli joku hiiva ym. Yök. Hänen kanssaan ei pystynyt olemaan samassa huoneessa.

Muut inhokuvat kuuluvatkin sitten teho-osastolle.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ikävin haju on ollut, kun eräs työkaveri oli erittäin ylipainoinen ja haisi erittäin hirveälle..vissiin oli joku hiiva ym. Yök. Hänen kanssaan ei pystynyt olemaan samassa huoneessa.

Muut inhokuvat kuuluvatkin sitten teho-osastolle.

Yäk!
 
vieras
En tajua miksi sen edes katoin, mutta kerran katoin jonkun videopätkän netissä jossa näytettiin kuinka amerikkalainen (?) panttivanki tapettiin :( Sille laitettiin musta pussi päähän ja sidottiin kädet ja jalat yhteen. Sit miehet alko vaan leikkaamaan siltä päätä irti :eek: Pahin siinä oli se huuto alkuun ja se, että ne ei millään meinannu edes saada sitä katkastua vaan piti tosissaan jyystää....hyi shit, oksennus meinaa tulla vieläki :x
 
no tähän hetkee mennessä on pahin vaa töissä näkemäni ontelohaava alaselässä jonne ois mahtunu työntämään n. kaksi sormea.. :|

muoks ja aina ku sitä putsas ni sieltä valu vaa kamala kasa paksua homeelta haisevaa mätää..
 
Non compos mentis
Tänään näin miehen potkivan maassa makaavaa naista keskellä toriaukeaa, eikä kukaan tehnyt mitään auttaakseen. Mä yritin etsiä vartijaa menemään väliin, mutten löytänyt ennen kuin pariskunta ehti jo kadota jonnekin.
 
no järkyttävintä mitä olen nähnyt oli se dokumentti taannoin tytöstä jolla oli kaksi päätä...tavallaan se toinen oli "lois-kaksonen", mutta tässäkin päässä oli kasvot, jotka kuvastivat tunteita, siis tämä toinenkin pää itki ja hymyili (eri aikaan kuin toinen) kuten vauvat tekee ja lupsutti tuttiakin. Ja lääkärit sitten ajattelivat pelastaa sen toisen ja päättivät poistaa "loiskaksosen."..ja kuvausryhmä näytti, kun siitä "loiskaksosen" päästä otettiin kiinni ja alettiin sahata...toki oli nukutettuja molemmat, mutta kyllä mä itkin aivan hirveästi...
eikä se leikkaus auttanut sitä toistakaan, muuttui kuulemma leikkauksen jälkeen hiljaiseksi ja surulliseksi ja kuihtui pois, kaipasi varmaan siskoaan
 
"ZZZ"
no järkyttävintä mitä olen nähnyt oli se dokumentti taannoin tytöstä jolla oli kaksi päätä...tavallaan se toinen oli "lois-kaksonen", mutta tässäkin päässä oli kasvot, jotka kuvastivat tunteita, siis tämä toinenkin pää itki ja hymyili (eri aikaan kuin toinen) kuten vauvat tekee ja lupsutti tuttiakin. Ja lääkärit sitten ajattelivat pelastaa sen toisen ja päättivät poistaa "loiskaksosen."..ja kuvausryhmä näytti, kun siitä "loiskaksosen" päästä otettiin kiinni ja alettiin sahata...toki oli nukutettuja molemmat, mutta kyllä mä itkin aivan hirveästi...
eikä se leikkaus auttanut sitä toistakaan, muuttui kuulemma leikkauksen jälkeen hiljaiseksi ja surulliseksi ja kuihtui pois, kaipasi varmaan siskoaan
Joo minäkin katoin ton dokumentin.Oli tosi järkyttävää jotenkin,juuri se,kun sillä toisella päällä oli ilmeitä jne. Mutta totuushan on,että jos sitä loiskaksosta olisi poistettu,molemmat olisivat menehtyneet,varmaan aika pian.
 

Yhteistyössä