Sanopa muuta! Ihan kostuu pikkupöksyt kun poliisiauto ajaa ohikin,saati sitten että näkee jossain itse poliisin!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:C! Tietenkin, miten ne voikin olla noin namuja
Sanopa muuta! Ihan kostuu pikkupöksyt kun poliisiauto ajaa ohikin,saati sitten että näkee jossain itse poliisin!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:C! Tietenkin, miten ne voikin olla noin namuja
Mä meinasin sanoo ihan samaa!!!! Mut sit tyydyin noihin vaihtoehtoihin. Vartija tai poliisi, mun pää kääntyy takuulla!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:kuha ny ei syysusva mulle ärähtäis, mutta mie valitten vaihtoehto d)n ja sanon että vartijan univormu
Varsinkin varatun(ko)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Sanopa muuta! Ihan kostuu pikkupöksyt kun poliisiauto ajaa ohikin,saati sitten että näkee jossain itse poliisin!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:C! Tietenkin, miten ne voikin olla noin namuja
Näin juuri! *toivoo enempi puhallutusratsioita ja tarkempiakin tutkimuksia*Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Varsinkin varatun(ko)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Sanopa muuta! Ihan kostuu pikkupöksyt kun poliisiauto ajaa ohikin,saati sitten että näkee jossain itse poliisin!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:C! Tietenkin, miten ne voikin olla noin namuja
Poliisit sais kyllä tosiaan panostaa enempi ruumiintarkastuksiin Vähenis katsokaas puukotukset/ampumistapaukset kun ennaltaehkäistäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin juuri! *toivoo enempi puhallutusratsioita ja tarkempiakin tutkimuksia*Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Varsinkin varatun(ko)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Sanopa muuta! Ihan kostuu pikkupöksyt kun poliisiauto ajaa ohikin,saati sitten että näkee jossain itse poliisin!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:C! Tietenkin, miten ne voikin olla noin namuja
Tätä minun onkin sinulta pitänyt kysyä että mikä se sinun rakkaasi ammatti on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei mikään nuista... kun ei uniformuvermeet sytytä... jos ois pakko valita niin ehkä tuo palomies sitte...
ehin jo muokata tuota vastausta ko kahoin uuestaan tuon palomiehen releet ja ei se sytyttäny sitte kuitenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tätä minun onkin sinulta pitänyt kysyä että mikä se sinun rakkaasi ammatti on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei mikään nuista... kun ei uniformuvermeet sytytä... jos ois pakko valita niin ehkä tuo palomies sitte...
No höhläAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ehin jo muokata tuota vastausta ko kahoin uuestaan tuon palomiehen releet ja ei se sytyttäny sitte kuitenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tätä minun onkin sinulta pitänyt kysyä että mikä se sinun rakkaasi ammatti on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei mikään nuista... kun ei uniformuvermeet sytytä... jos ois pakko valita niin ehkä tuo palomies sitte...
en kerro
no sen verran voin sanua jotta ei piä minkäänlaista uniformua töissä ollessaanAlkuperäinen kirjoittaja Heila:No höhläAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ehin jo muokata tuota vastausta ko kahoin uuestaan tuon palomiehen releet ja ei se sytyttäny sitte kuitenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tätä minun onkin sinulta pitänyt kysyä että mikä se sinun rakkaasi ammatti on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei mikään nuista... kun ei uniformuvermeet sytytä... jos ois pakko valita niin ehkä tuo palomies sitte...
en kerro
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi:Mun ei vissiin kuuluis vastata, kun mikään noista ei sytytä, ei sitte pätkän vertaa! :/
Ymmärsin, ymmärsin...mutten voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tarkotus onkin katsoa pelkästään niitä vaatteita,ei niiden sisällä olevaa henkilöä En löytänyt kuvia pelkistä vaatteista =)Alkuperäinen kirjoittaja Estu:A tai C...B varmaan sytyttäis, jos kuvassa ois joku muu, kuin Vanhanen :x
henkilön olemus vaikuttaa suurelti myös puvun seksikkyyteen.. tai ainakin mulla se että joku formu vetää puoleensa kaipaa tuekseen myös sen että sen siällä on jotain mikä korostaa sen puvun hyviä puolia.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ymmärsin, ymmärsin...mutten voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tarkotus onkin katsoa pelkästään niitä vaatteita,ei niiden sisällä olevaa henkilöä En löytänyt kuvia pelkistä vaatteista =)Alkuperäinen kirjoittaja Estu:A tai C...B varmaan sytyttäis, jos kuvassa ois joku muu, kuin Vanhanen :x
No noin toki minullakin mutta tässä ketjussa oli tarkoitus katella pelkästään noita vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:henkilön olemus vaikuttaa suurelti myös puvun seksikkyyteen.. tai ainakin mulla se että joku formu vetää puoleensa kaipaa tuekseen myös sen että sen siällä on jotain mikä korostaa sen puvun hyviä puolia.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ymmärsin, ymmärsin...mutten voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tarkotus onkin katsoa pelkästään niitä vaatteita,ei niiden sisällä olevaa henkilöä En löytänyt kuvia pelkistä vaatteista =)Alkuperäinen kirjoittaja Estu:A tai C...B varmaan sytyttäis, jos kuvassa ois joku muu, kuin Vanhanen :x
no pelekät vaatteet ei kyllä sytytä. ei sitte yhtään....Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No noin toki minullakin mutta tässä ketjussa oli tarkoitus katella pelkästään noita vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:henkilön olemus vaikuttaa suurelti myös puvun seksikkyyteen.. tai ainakin mulla se että joku formu vetää puoleensa kaipaa tuekseen myös sen että sen siällä on jotain mikä korostaa sen puvun hyviä puolia.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ymmärsin, ymmärsin...mutten voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tarkotus onkin katsoa pelkästään niitä vaatteita,ei niiden sisällä olevaa henkilöä En löytänyt kuvia pelkistä vaatteista =)Alkuperäinen kirjoittaja Estu:A tai C...B varmaan sytyttäis, jos kuvassa ois joku muu, kuin Vanhanen :x
No ketä sytyttää,ei muakaan :| Kyllä sen vaatteiden sisällä olevan miehenkin pitää sexy ollaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no pelekät vaatteet ei kyllä sytytä. ei sitte yhtään....Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No noin toki minullakin mutta tässä ketjussa oli tarkoitus katella pelkästään noita vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:henkilön olemus vaikuttaa suurelti myös puvun seksikkyyteen.. tai ainakin mulla se että joku formu vetää puoleensa kaipaa tuekseen myös sen että sen siällä on jotain mikä korostaa sen puvun hyviä puolia.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ymmärsin, ymmärsin...mutten voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tarkotus onkin katsoa pelkästään niitä vaatteita,ei niiden sisällä olevaa henkilöä En löytänyt kuvia pelkistä vaatteista =)Alkuperäinen kirjoittaja Estu:A tai C...B varmaan sytyttäis, jos kuvassa ois joku muu, kuin Vanhanen :x
...ja vaikka sytyttäiskin, niin kun näen Vanhasen niin :x En tiedä, miks se on niin vastenmilinen :ashamed: En edes näe noita vaatteita, kun se kuva on tossa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no pelekät vaatteet ei kyllä sytytä. ei sitte yhtään....Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No noin toki minullakin mutta tässä ketjussa oli tarkoitus katella pelkästään noita vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:henkilön olemus vaikuttaa suurelti myös puvun seksikkyyteen.. tai ainakin mulla se että joku formu vetää puoleensa kaipaa tuekseen myös sen että sen siällä on jotain mikä korostaa sen puvun hyviä puolia.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ymmärsin, ymmärsin...mutten voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tarkotus onkin katsoa pelkästään niitä vaatteita,ei niiden sisällä olevaa henkilöä En löytänyt kuvia pelkistä vaatteista =)Alkuperäinen kirjoittaja Estu:A tai C...B varmaan sytyttäis, jos kuvassa ois joku muu, kuin Vanhanen :x