G:mikä äitiyspakkauksessa on turhaa?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
miksi liivinsuojukset olis turhia?
Maidontuotanto voi vastata tarvetta just eikä melkein! Ainoatakaan liivinsuojaa en ole tarvinnut, 10 kk imetystä takana.
Mulla sama juttu. Olen nauranut että mulla on tisseissä takaiskuventtiilit :D mitään ei valunut ulos vaikka ihat pinkeinä ja täynnä olisivat ollet. Kertaakaan imetyksen aikana en tarvinnut
liivinsuojuksia saati sitten ostamiani maidonkerääjiä. Pumpullekaan ei herunut mitään, silti poika kasvoi hurjan hyvin perlkällä rintamaidolla.

sanna
puolipotkarit jääneet kaikki käyttämättä, on ollut sen verran pulleita muksuja että kuminauhavyötäröiset housut ei käy. 2004 pakkauksesta jäi tuttipullo käyttämättä, kumpikaan ei ole pullosta huolinut. sekä naisten että miesten kondomit myös olleet meille turhia, samoin kestovaippa.

oon muuten vähän kade näille venttiilitisseille, mä olen aina imetyksen ekat kaks kuukautta kulkenut sideharsot rintsikoissa kun tuntuu ettei mikään auta, aina tulee läpi ja sitten joutunut liivinsuojia käyttämään monta kuukautta vielä imetyksen loputtua..

Naisten kondomia tuskin tulee käytettyä.

Ja kestovaipoista, niitä oli aika monta. Hyvä sille kuka aikoo käyttää, mutta jos ei...

Minusta oli vaatteita aika vähän, esikoiselle sain vuoden 2004 pakkauksen ja siellä oli tosi paljon vaatteita... tietty ne on karsinut vaatteita, kun on nyt noin monta kestovaippaa.

Glow
liukuvoide, naisten kondomi (sellasia ei ollu ku ekan pakkauksen sain, nyt näyttäis olevan. tuntuu turhilta), samoin ne kaikki vihkoset (ei niitä juurikaan tullu aiemminkaan luettua). toppapuku on aika turha, liian iso vastasyntyneelle ja liian pieni jo seuraavana talvena... (ja ekan pakkauksen mukana tullut oli ruma, semmonen vaaleen violetti, nyt näyttäis olevan kyllä nätimpi...) :xmas:
olen vakaasti harkinnut ottavani nyt rahana avustuksen, sillä saa semmoisen toppiksen ja vaatteet ku itse haluaa. Ekalla kerralla pakkaus oli tietty tosi kiva saada.

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
puolipotkarit jääneet kaikki käyttämättä, on ollut sen verran pulleita muksuja että kuminauhavyötäröiset housut ei käy. 2004 pakkauksesta jäi tuttipullo käyttämättä, kumpikaan ei ole pullosta huolinut. sekä naisten että miesten kondomit myös olleet meille turhia, samoin kestovaippa.

oon muuten vähän kade näille venttiilitisseille, mä olen aina imetyksen ekat kaks kuukautta kulkenut sideharsot rintsikoissa kun tuntuu ettei mikään auta, aina tulee läpi ja sitten joutunut liivinsuojia käyttämään monta kuukautta vielä imetyksen loputtua..
Miten sä sait sen sitten loppumaan? Meillä imetys alkaa vedellä loppujaan ja maitoa piisaa silti älyttömästi. Ei oo kyl ollenkaan vaikuttanut se että saattaa vain kerran vrk imeä. Kivaa kun tissit valuu muttei pakota/kiristä |O

Kestovaipan annoin eteenpäin, kortsut ja liukkari käyttämättä. Mun mielestä ensikertalaiselle tosi hyvä paketti. Poika nukkuikin laatikossa kolme kuukautta. Jos tulis pienellä erolla toinen, en välttämättä ottais, koska useimpia juttuja ei tartte kahta, ja vaatteitakin on kertynyt.

taimi
vauva on nyt 4kk, mutta luulisin että noita potkuhousuja en käytä, ovat jotenkin hömelön näköisiä... Puolipotkareitakaan en ole käyttänyt ja sama perustelu. Tässä pakkauksessa oli Imse Vimsen kestis, joka edes vähän parempi kuin aiempi popolinin, joka ainakin meillä on käyttökelvoton. Mutta samaa mieltä jonkun kanssa että pakkauksen kestis tekee ehkä vaan hallaa kestoilulle. Miksei ne oo paremmin tutkinu vaihtoehtoja ja valinnu parempaa mallia?

Kyllä niille nasiten kondomeille käyttäjiä löyty -postikuluja vastaan voin lunastaa poies niiltä jotka eivät tarvitse. Sekä kestovaiapt samalal periaatteella,niistä voisin vaikak vähän maksaakin.

Toppahaalari ei ole suurimamssa suosiossaan olut meillä,mutta käyttöä sillekin löytyi kyllä. Kertakäyttövaiapt on turhia.

Turkilmas
Mä olen näemmä taas outolintu, sillä mä todella tykkään äitiyspakkauksen kestovaipasta. Sain toisen jo kaveriltakin ja etenkin se kuori on mun mielestä loistava.

Mä en keksi muuta turhaa kuin liukastusvoide, mutta voipa sellaistakin toki testata, samoin kuin naisten kortsua =)

Yhteistyössä