vieras
kestovaipat, kaikkin esitteet, nykyiset sakset ovat todella huonot (ennen oli fiskarsit), patja, monet vaatteet
Samaa sanon minä + erilaiset oppaat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naistenkondomi ja kestovaippa.
Mulla sama juttu. Olen nauranut että mulla on tisseissä takaiskuventtiilit mitään ei valunut ulos vaikka ihat pinkeinä ja täynnä olisivat ollet. Kertaakaan imetyksen aikana en tarvinnutAlkuperäinen kirjoittaja tissipapu:Maidontuotanto voi vastata tarvetta just eikä melkein! Ainoatakaan liivinsuojaa en ole tarvinnut, 10 kk imetystä takana.Alkuperäinen kirjoittaja öö:miksi liivinsuojukset olis turhia?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:peesaan tätä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naistenkondomi ja kestovaippa.
Nämä olivat myös meillä aivan turhia.Naistenkondomi ja kestovaippa.
Miten sä sait sen sitten loppumaan? Meillä imetys alkaa vedellä loppujaan ja maitoa piisaa silti älyttömästi. Ei oo kyl ollenkaan vaikuttanut se että saattaa vain kerran vrk imeä. Kivaa kun tissit valuu muttei pakota/kiristä |OAlkuperäinen kirjoittaja sanna:puolipotkarit jääneet kaikki käyttämättä, on ollut sen verran pulleita muksuja että kuminauhavyötäröiset housut ei käy. 2004 pakkauksesta jäi tuttipullo käyttämättä, kumpikaan ei ole pullosta huolinut. sekä naisten että miesten kondomit myös olleet meille turhia, samoin kestovaippa.
oon muuten vähän kade näille venttiilitisseille, mä olen aina imetyksen ekat kaks kuukautta kulkenut sideharsot rintsikoissa kun tuntuu ettei mikään auta, aina tulee läpi ja sitten joutunut liivinsuojia käyttämään monta kuukautta vielä imetyksen loputtua..
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naistenkondomi ja kestovaippa.
Se on hyvä vaunukopassa, niin tietää, mihin lämpötilaan vauvan laittaa nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:kylpyveden lämpömittari
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:Maidontuotanto voi vastata tarvetta just eikä melkein! Ainoatakaan liivinsuojaa en ole tarvinnut, 10 kk imetystä takana.Alkuperäinen kirjoittaja öö:miksi liivinsuojukset olis turhia?