G:mikä on pahinta mitä MIEHESI on sinulle sanonut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

panda

Vieras
siinähän se vastineex tohon toiseen ketjuun

mulla tuli heti mieleen pari:mee hoitoon sä oot ihan sekasin!ja sulla on päässä vikaa..
ja sit toisaalta3v yhteis asumisen jälkeen ja 2kklainan otosta mies totes et ei oo valmis seurustelee=( (no itkien haki mut takas 4kk päästä..

"Sillon kun me tavattiin, sä olit ihan suoraan valmis suljetulle osastolle."

Tuo oli pahin. Joskin minulla oli silloin syömishäiriö ja mielen ongelmia, se satutti silti.

ex, että ''jos pitäisit ittestäs huolta, niin tää suhde vois toimiakkin'' eli toisin sanottuna laihduta, oot lihava. ja en kyl ole lihava vaikka (lähtemättömiä) raskauskiloja onkin.. tuosta nyt on aikaa mutta tuota laihdutus-juttua puhu vähän koko ajan, tyylillä että kaikki suhteen ongelmat johtuu mun kiloista.. juu, on aika pinnallinen tyyppi..

Jaa pahinta, hmmm..näin melkein 6v yhdessä olon jälkeen tuumas ettei kestä katsoo mua kun muutun koko ajan vieraammaksi ...

Mitä lie sitten tarkoitti sillä, ainut asia mitä olen itsessäni muuttanut on se että ole toki laihtunut ja sen myötä toki on pukeutuminen ehkä muuttunut rohkeammaksi muttei kuitenkaan radikaalisti

No ei varsinaisesti mitään, mutta joskus ku oisin vaan tarvinu lohdutusta ni on niitä fiksuja (oikeesti fiksuja) neuvoja jaellu. Sillon ärsyttää...

Ja tietysti niitä, että ois voinu jotain sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
noh pahinta on se että 5v yhessä olon ja vauvan jälkeenkään ei oo kertaakaan sanonu rakastavansa mua..

Meillä tuota hoettiin varmaan 5 eka vuotta, nyt sitä tulee enää harvemmin sanottua, vaikka pitäis sanoo useemminkin. :ashamed:

Yhteistyössä