G: Mikä olisi mauttomin nikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi" :D

Se StondaavaTumppu on mun törkynikkini av:lla :whistle: :D Mä en sitä itte keksinyt, kysyin että mikähän olis mulle hyvä törkynikki, niin tuota ehdotettiin :xmas: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi" :D

Se StondaavaTumppu on mun törkynikkini av:lla :whistle: :D Mä en sitä itte keksinyt, kysyin että mikähän olis mulle hyvä törkynikki, niin tuota ehdotettiin :xmas: B)

törkynikki? uuu, kiinnostavaa. onko sulla täälläkin joku sellanen? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

törkynikki? uuu, kiinnostavaa. onko sulla täälläkin joku sellanen? :xmas:

Ei mulla täällä ole sellaista. Jostakin tuli joskus av:lla sellainen villitys, että moni hommas törkynikin. On mulla siellä kyllä ihan tavallinenkin nikki.

:D tosta on muuten tosi pitkä aika. olisko niin, että toi juttu olis lähtenyt siitä ketjusta joka oli av:lla kauan sitten. tais olla joku "mies seisoi kaupan lehtihyllyllä lukemassa jallua" tms..siitähän tuli aikamoinen ketju muistaakseni :D

Hei mä muistan myös hämärästi ne törkynikit! Silloin AiheVapaalla seikkailivat Patonki Messuhallissa, Hyllypylly ja olikohan vielä Mänkkärikin yhtenä... Aivan hulvattomia nikkejä! Harmi kun se villitys meni ohi...

Yhteistyössä