S
Sangria
Vieras
seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi" 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi"![]()
Se StondaavaTumppu on mun törkynikkini av:lla![]()
Mä en sitä itte keksinyt, kysyin että mikähän olis mulle hyvä törkynikki, niin tuota ehdotettiin :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi"![]()
Mä en sitä itte keksinyt, kysyin että mikähän olis mulle hyvä törkynikki, niin tuota ehdotettiin :xmas: B)
törkynikki? uuu, kiinnostavaa. onko sulla täälläkin joku sellanen? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:seisova lapanen. toi stondaava tumppu lähti kerran av:lta, kun puhuttiin "seisovasta lapasesta" niin joku väänsi sen "stondaavaksi tumpuksi"![]()