G:Mikä hiustyyli sopii paremmin pyöreäkasvoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on melko pyoreat kasvot ja on leikattu ns. polkkatyyli niin etta takaa lyhyt ja sivuilta kehystaa kasvoja kerroksittain leukaan asti. On sanottu etta sopii hyvin ja olen itsekin tyytyvainen! : )

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Läskeille ei sovi mikään tyyli,pussi vain päähän ja menoksi.

just just...ainahan sitä on sitten läski, jos on kasvoiltaan pyöreä...mene kotiisi kasvamaan. Ja eikä silläkään mitään väliä, vaikka ylimääräistä olisikin, ei pitäisi sinua haitata!

Eikö se nyt oo sama millanen letti on,jos naamassa heiluu monet kaksoisleuat ja muut läskit.Harvoinpa olen hoikkalla nähny harpilla pirrettyä naamavärkkiä

Ilmeisestikään sulla ei ole pienintäkään hajua, mitä tarkoitetaan pyöreillä kasvoilla!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieksu:
Eikö se nyt oo sama millanen letti on,jos naamassa heiluu monet kaksoisleuat ja muut läskit.Harvoinpa olen hoikkalla nähny harpilla pirrettyä naamavärkkiä

Ilmeisestikään sulla ei ole pienintäkään hajua, mitä tarkoitetaan pyöreillä kasvoilla!!

No sähän varmaan asiaa selvennät,jos niin kerta epäilet?

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK;7866853:
No sähän varmaan asiaa selvennät,jos niin kerta epäilet?

Pyöreät kasvot eivät tarkoita läskiä tai kaksoisleukaa....vaan pääkallon mallia, voi olla pyöreä pää tai ovaali pää! Sillä ei ole mitään tekemistä ylipainon kanssa!!

Yhteistyössä