G: Mihin kaupunkiin Suomessa muuttaisit, jos saisit valita ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaisi tietää :-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaisi tietää :-)

Vieras
Siinäpä se :-) Minne muuttaisit, jos ei olisi mitään rajoituksia.... Me asumme tällä hetkellä pienessä kaupungissa Länsi-Suomessa ja tarkoituksena muuttaa etelämmäs. Tässä on vähän oma lehmä ojassa, kun kuuntelen teidän vastauksia :-D!

Vaihtoehtoina meillä voisi olla Hämeenlinna, tai sitten esim. Riihimäki, Hyvinkää... Ja syynä se, että mies käy jo siellä etelässä töissä ja itsekin haluaisin vaihtaa työtäni etelämmäs. Konsernin sisällä uskoisin pääseväni vain toiseen toimipisteeseen :-)

Alkuperäinen kirjoittaja moie:
Kotkaan muuttaisin jos voisin, kiva keskisuuri merikaupunki, mukavia immeisiä ja kaikenkaikkiaan tosi mukava paikka, niin ja siis oon sieltä kotosin heh

sama täällä, itekin oon siellä syntynyt niin muuttaisin ehkä sinne takasin, siellä on kaikki mun kaverit ja sukulaiset

Musta on vähän hassua kun tätä aika ajoin täällä kysellään. Eiköhän meistä jokainen ole muuttamaan tässä maassa ihan minne haluaa. Rahaa se tietysti saattaa kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja olavinlinna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Olenkohan mä outo mutta mä varmaan muuttaisin Savonlinnaan.Musta se on kaunis kaupunki.

Savonlinnasta ollaan ;)..tämä on ihana kesäkaupunki

Kuin myös :D ja todellakin kesäkaupunki, talvisin aika "kuollut".

Porvoo, Lappeenranta, Joensuu...noi ois mulle kivoja vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja olavinlinna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Olenkohan mä outo mutta mä varmaan muuttaisin Savonlinnaan.Musta se on kaunis kaupunki.

Savonlinnasta ollaan ;)..tämä on ihana kesäkaupunki

Mun äiti on sieltä kotosin,tai paremminkin Enonkoskelta,mutta kesiä on tullut lapsena vietettyä siellä useita.Ja mä muistan kuinka ihana ja kaunis Savonlinna oli tosiaan aina kesällä.Ja talvellahan joka puolella on lunta,loskaa,kylmä ja kalseaa
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on vähän hassua kun tätä aika ajoin täällä kysellään. Eiköhän meistä jokainen ole muuttamaan tässä maassa ihan minne haluaa. Rahaa se tietysti saattaa kysyä.
Työmahdollisuudet voi olla tosi surkeat varsinkin pikkukaupungeissa. Tutkimustyötä ei löydy ihan joka paikasta ainakaan mulle. Ja vielä että mieskin saisi.

Joo en miekään Kotkasta kauheen helpolla minnekään muuttaisi. Porvoossa olen syntynyt ja sinne en ainakaan muuttaisi. Savossakin tuli asuttua jokunen vuosi ja ei kiitos mulle, vaikka mukava onkin sukulaisissa vierailla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naantaliin,sinne vanhaan kaupunkiin johonkin 200 vuotta vanhaan ihanaan taloon.Ja siksi kun siellä vaan on niin kaunista.

Peesi! naantali oli uskomattoman kaunis kaupunki!

savonlinnaan olis toinen.. lahtee etelämmäks joo ei kiitos..=)

Yhteistyössä