Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja inneJ-:Nenän kaivaminen ja löydöksen heittäminen/nippaaminen lattialle
ai kauhee, teen tätä joskus sen kummemmin asiaa miettimättä nyt kyllä loppu, ällöähän se on!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suihkussa niistäminen. :X
Peesi ja lisäksi omani on kaivellut niin ahkerasti muniaan, että joistain kalsareista on kassien kohdalta päällimmäinen kangaskerros puhki. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suihkussa niistäminen. :X
Kaiken muun mä vielä siedän tai oon onnistunut kouluttamaan pois, mutta tuo on kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja oi ei:ai kauhee, teen tätä joskus sen kummemmin asiaa miettimättä nyt kyllä loppu, ällöähän se on!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suihkussa niistäminen. :X
kaivaminen nenää autossa,liikennevaloissa. Ja sanotaan että " kato mikä tuli " ja että onko paperia..?! Sit yritetään nippaa sitä ulos ikkunan raosta ja ei meinaa irrota,,hyi !!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja inneJ-:Nenän kaivaminen ja löydöksen heittäminen/nippaaminen lattialle
En tajua että mitä ällöttävää tässä tavassa on. Koska suihkuun mennään pesulle, niin se on ihan sama mitä niissä käsissä on. Ja eihän se räkä sinne suihkun lattialle jää, vaan menee viemäristä ales.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaiken muun mä vielä siedän tai oon onnistunut kouluttamaan pois, mutta tuo on kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja oi ei:ai kauhee, teen tätä joskus sen kummemmin asiaa miettimättä nyt kyllä loppu, ällöähän se on!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suihkussa niistäminen. :X
voi nolo, mun mies on varmaan kuunnellut mun suihkutörinöitä ja hiljaa mietiskellyt samaa kuin sinäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaiken muun mä vielä siedän tai oon onnistunut kouluttamaan pois, mutta tuo on kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja oi ei:ai kauhee, teen tätä joskus sen kummemmin asiaa miettimättä nyt kyllä loppu, ällöähän se on!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suihkussa niistäminen. :X
Se kuulostaa iljettävälle, on vastenmielistä ajatella menevänsä suihkuun sen jälkeen kun siellä on joku rykinyt nenäänsä tyhjäksi ja se on TURHAA. Nenän voi niistää paperiinkin.Alkuperäinen kirjoittaja paljon pahempaakin on :Miksi on kamalaa niistää nenä suihkussa?
mä ainakin ekaks aamulla pierasen, vaikka oonki nainenAlkuperäinen kirjoittaja mä:aamulla herätessä ensimmäisenä pieraseminen,siitä tietää että äijä heränny, ja piereminen joka paikassa,sekä KOVAA röyhtäseminen yleisillä paikoilla...
Joo, mutta telttahousujen ylpeä esittely on se örkki tapa.Alkuperäinen kirjoittaja Kröh:Miten stondiksen kanssa herääminen voi olla TAPA?! Eikös se tuu aamuisin iha itekseen jos on tullakseen?