G: miesten ällöttävät tavat?

• Viestiketjun aloittaja yösk
  • Ensimmäinen viesti
tadaa
Se, kun jotkut tunkee t-paidan alkkareiden tai kalsareiden sisälle. Sillai että se tulee esiin tuolta sivuilta asti. Yökkkkk...

Mahtas se olla näky, kun naisetkin tekis niin....

ällöä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja inneJ-:
Nenän kaivaminen ja löydöksen heittäminen/nippaaminen lattialle :D
Peesi!
kaivaminen nenää autossa,liikennevaloissa. Ja sanotaan että " kato mikä tuli " ja että onko paperia..?! Sit yritetään nippaa sitä ulos ikkunan raosta ja ei meinaa irrota,,hyi !!

Alkuperäinen kirjoittaja oi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Suihkussa niistäminen. :X
ai kauhee, teen tätä joskus sen kummemmin asiaa miettimättä :D nyt kyllä loppu, ällöähän se on!
Kaiken muun mä vielä siedän tai oon onnistunut kouluttamaan pois, mutta tuo on kamalaa. :D :D
En tajua että mitä ällöttävää tässä tavassa on. Koska suihkuun mennään pesulle, niin se on ihan sama mitä niissä käsissä on. Ja eihän se räkä sinne suihkun lattialle jää, vaan menee viemäristä ales.

vieras
Stondiksen kanssa herääminen. Ilettävä tapa.
Sukkien heittely minne sattuu.
Liian pikkutarkka imuroiminen.
Nostaa pikkusormen ylös kun juo muumimukista kahvia.
Heittelee tupakannatsoja naapurin tontille.
Piereskelee äänekkäästi, ja haisee kuin sikala.
Tulee nylkyttämään takaapäin. Yleensäkin nylkyttää ihan liikaa ja huohottaa korvaan.

oi ei
Alkuperäinen kirjoittaja oi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Suihkussa niistäminen. :X
ai kauhee, teen tätä joskus sen kummemmin asiaa miettimättä :D nyt kyllä loppu, ällöähän se on!
Kaiken muun mä vielä siedän tai oon onnistunut kouluttamaan pois, mutta tuo on kamalaa. :D :D
voi nolo, mun mies on varmaan kuunnellut mun suihkutörinöitä ja hiljaa mietiskellyt samaa kuin sinä :D

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja paljon pahempaakin on :
Miksi on kamalaa niistää nenä suihkussa?
Se kuulostaa iljettävälle, on vastenmielistä ajatella menevänsä suihkuun sen jälkeen kun siellä on joku rykinyt nenäänsä tyhjäksi ja se on TURHAA. Nenän voi niistää paperiinkin.

Meillä nyt on kai omituinenkin koti, kun edes lapsilla ei ole lupa piereskellä, röyhtäillä tai kaivaa nenää ym..eikä aikuisillakaan kyllä. Kai ne lapsiparat saa traumoja? :whistle:

vanhapieru
Alkuperäinen kirjoittaja :
aamulla herätessä ensimmäisenä pieraseminen,siitä tietää että äijä heränny, ja piereminen joka paikassa,sekä KOVAA röyhtäseminen yleisillä paikoilla...
mä ainakin ekaks aamulla pierasen, vaikka oonki nainen

vieras
Isä kaivaa nenää ja laittaa löydökset piiloon sohvan käsinojan/pohjan alle tai työpöytänsä alle, samoin teki ala-asteella yks poika. Kukaan ei tahtonut vaihtaa pultsaa sen kanssa kun sillä oli räkämällejä alunen täynnä :X

Isä myös syyllistyy järkyttävien paskarantujen jättämiseen WC pyttyyn...

Oma mieheni sitten taas läpsii mua useinkin munallaan :D Ei kovin kivaa .. Etenkin jos olen suuttunut/äkäinen hauskaa touhua hänen mielestään... Ja varsinkin poskelle -.- :D

Se, ettei miehet pyyhi kulliaan pissaamisen jälkeen. Siksi en suostu ottamaan suihin ennen alapesua, ellei sitten pyyhi :/ YÄK!!

Onneks oma mies ei pissaa suihkuun tai kaiva tota nenää, hyi... :S

Yhteistyössä