G: Miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei käy baareissa kin ehkä kerran vuodessa eikä tosiaan tanssi. Mekin ollaan tanssittu hitaita elämän aikana varmaan pari kertaa :)

Mutta siis jos mies kävisi jossain tanssiravintoloissa niin toki saisi tanssia muiden naisten kanssa. Siis valssia, tangoa, humppaa jne. Eri asia joku yhteen hinkuttaminen jollain pimeällä baarin "tanssilattialla". Semmoisesta en kyllä perustaisi.

No mies ei kauheasti käy tanssiravintoloissa. Mut kyllä se esim. häissä tanssii muiden kans ja musta se on ok, koska mä en tanssi ja se tanssii. Miksei sais tanssia?

En tiedä, tuskin. Ei ole tanssivaa sorttia noin muutenkaan. TOOOOSI harvoin käydään yhdessä baarissa enkä tiedä mitä se siellä hommailee kun en ole paikalla.

Ja olis OK, jos tanssii ns. nopeita jonkun kanssa tai hitaita silleen "lavatanssityylillä" eli ei roikuta kaulassa ja kädet hanurissa kiinni ja kieli toisen kitarisoissa.

Siis minun kanssani ollessaan? Harvoin käydään missään, mutta jos käydään, ollaan yleensä isommalla porukalla jossain. Silloin miehet hakevat muiden vaimoja tanssimaan. Mutta jos olemme kahdestaan, tanssimme kahden.

Mun mies ei ole mikään parkettien partaveitsi, joten ei tanssi kenenkään kanssa. Itse rakastan tanssimista ja laitan kyllä tilaisuuden tullen jalalla koreasti toisten miesten kanssa. Eilen viimeksi tuli baarissa tanssattua.

Yhteistyössä