G: Miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mieheni ei tanssi ja harvemmin baareilee.

Viimeksi ollaan tanssittu varmaan häävalssi. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Minun mieheni ei tanssi ja harvemmin baareilee.

Viimeksi ollaan tanssittu varmaan häävalssi. :snotty:

Mekin ollaan tanssittu viimeksi häätanssi :-o Siitä on nyt melkein tasan 2 v.
Juu ja mies ei käy baareissa, joskus työpaikan bileissä ja ei tanssi ja en kyllä tykkäsikään siitä.

mun mies ei käy baareissa. se varmaan vastaa.

mut ite käyn kyllä ja tanssin ihan kenen kanssa vaan, miesten, naisten, kavereitten, tuntemattomien... vaikka oma mies olis mukanakin.. ikinä se ei oo mitään sanonut eikä kiukutellut... siis tyyliin discossa tanssitaan.. jos se tanssis jossain tanssilattialla jotain nopeaa kappaletta jonkun kanssa, kenen tahansa, niin ei se mua haittais... hitaat on eri, siit en tykkäis.

Ei käy baareissa eikä ainakaan tanssi siellä :D Joten ihan yks ja hailee mulle jos kerran kymmeneen vuoteen tanssisi jonkun kanssa kännissä, en kyllä pidä todennäköisenä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mun mies ei käy baareissa. se varmaan vastaa.

mut ite käyn kyllä ja tanssin ihan kenen kanssa vaan, miesten, naisten, kavereitten, tuntemattomien... vaikka oma mies olis mukanakin.. ikinä se ei oo mitään sanonut eikä kiukutellut... siis tyyliin discossa tanssitaan.. jos se tanssis jossain tanssilattialla jotain nopeaa kappaletta jonkun kanssa, kenen tahansa, niin ei se mua haittais... hitaat on eri, siit en tykkäis.

sun mies ei käy baareissa ja silti se on sulla niissä mukana?? outoooo.....

Yhteistyössä