G:merkkivaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö&poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö&poika

Vieras
Mitä merkkivaatteita käytät lapsellasi/lapsillasi? Mikä on laadukas merkki ja mikä taas ei niin laadukas? Missä merkissä hinta-laatusuhde kohdillaan?

Meillä on ihan muutamia merkkivaatteita joita on saatu lahjaksi esim. benetton,lego, gap,girandola, mini mayoral. Itse katselin tuolta huuto.netistä Gymboreen vaatteita ja ne on tosi ihania mut en ole vielä niitä huutanut kun lompakko ei anna periksi...

Legon vaatteet ovat tosi kestäviä ja säilyttävät kuosinsa pesusta pesuun.
Gant on hyvä, mutta julmetun tyyris.
Ulkoiluvaatteista ReimaTec ei ole löytänyt meillä voittajaansa :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Raah. Saan allergian.

:laugh: Tipuin tuolilta :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mutta siis minun lapsilla on ulkovaatteet aina Reimateccia,ne oon hyväksi todennut =) H&M:ltä ostan sisävaatteet,vaikkei se nyt mikään merkkiliike varsinaisesti olekaan =)

Tytöllä on Elleä,Gappia,Benettonia. Gap on ehdottomasti hinta/laatu suhteeltaan paras. Benetton on ok mutta varsinkin trikoopaidat tuppaavat venymään leveyssuunnassa. Ellen vaatteet on aivan ihania mutta niin kalliita! Eniten meillä käytetään kuitenkin H&M vaatteita koska ne ovat TODELLA edullisia mutta silti kestäviä ja kauniita.

Ulkovaatteissa on kokeiltu Tickettiä,Jonathania ja Reimateccia ja kaikki on mielestäni hyviä.

Meilläkin käytetään pojalla sekä tytöllä melkein pelkästään H&M:n vaatteita juuri sen takia kun on ihan hyvälaatuisia ja edullisia. Välillä vaan alkaa kyllästyttää nallepuhit ja hellokittyt ja tekisi mieli ostaa jotain erilaisia vaatteita.

Legosta tykkään mutta ostan sitä vain alesta.En suostu maksamaan tavallisista arkivaatteista hirveitä summia ja kun lapsiakin on kolme.Esikoinen on niin hoikka (8v) että legon shortsit ja housut istuu hyvin,harmi tosiaan että ne maksaa..vaikeeta löytää 134cm sellasia malleja joissa on se kumpparikiristys vyötäröllä.Suurimman osan vaatteista ostan Hennesistä,Zarasta ja Benettonilta.En ole merkkitietoinen,ostan sitä mikä silmää miellyttää ja hinta on kohdallaan.

Yhteistyössä