G: Matkarattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vpi

Jäsen
18.11.2009
136
0
16
Eli matkarattaiden hankinta olisi ajankohtainen. Olen ajatellut Gracon Quattro Sport tai Peg-Perego Si Complettoja. Kummatkin miellyttävät minun silmääni. Kummasakin on suojaava kuomu, saa makuuasentoon, jalkatukea saa kahteen asentoon ja molemmat vaikuttavat tukevilta.
Kummat itse noista ostaisit ja millä perusteilla?

Peg-Perego Si Completto:
http://www.lastentarvike.fi/www-kuvat/tuotekuvat/00460-1104_lim_full.jpg

Graco Quattro Sport:
http://www.lastentarvike.fi/www-kuvat/tuotekuvat/00272-1101_lim_full.jpg

Peg-Peregot miellyttäis mun silmää ehkä enemmän (ja onks toi se malli, jossa saa istuimen käännettyä?).. Ainut vaan, että mun mielestä ne oli tosi huterat ja nitisevät kun kokeilin kaverin kärryjä. Lisäks yhtenäinen työntöaisa on näppärämpi!

Eli saattaisin päätyä Gracoihin!

Kuvien perusteella ottaisin Gracot. Kummatkin on kivan näköiset, mutta nuo näyttää tukevammilta ja yhtenäinen aisa on varmaan paljon käytännöllisempi, vaikka muusta ei olekaan kokemusta.

Jos haluat laatua, niin peg peregot. Meillä gracot. Menevät isompaan kasaan kuin teutonia timmyt (myös meillä). Lisäksi gracot on aika paljon muovia, niin niitä ongelmia on. Jos on yhtenäinen työntöaisa, niin on helpompi ohjata yhdellä kädellä, mutta nuita gracoja on kanssa yllättävän vaikea ohjata yhdellä kädellä. Sattarit menevät yleensä aina pienempään tilaan ja uskon, että tuolla si:n renkailla mennään paremmin eteenpäin. En ole itse suositellut gracoa kellekkään. Minullakun ei ole hyvin positiivisia ja kokemuksia ja olen paljon lukenut ja kuullut saman laisia kokemuksia, mitä minulla on. Eli vaikea sano kummat otaisin nuista, ehdottomasti peg pedegot!

Meillä oli nuo si:t. Oli aivan loistavat, mutta halusimme matkarttaat ja myimme nuo sattarit pois. Ostimme gracon miraget. Olen kyllä pettynyt. Nämä ovat tosi isot matkarattaiksi. Ja ovat todellakin muoviosia täynnä, niinkuin edellä mainittiin. Kyllä kaipaan si:itä todella paljon.

Yhteistyössä