G: Mainitse YKSI jouluruoka, jota odotat eniten. Vain yksi!

  • Viestiketjun aloittaja K. Angervo
  • Ensimmäinen viesti
Niiskunen
Isän paistama kinkku, joka nostetaan lämpöisenä pöytään leivinuunista. :p
Ja tänä jouluna se jää saamatta, kun ei lähdetä pohjoiseen matkustamaan, mun ison mahan kanssa. :'(
 
Saapas
Imelletty perunaloota oli ennen se *niisk*, nyt varmaan täytyy vielä olla karppina ja ilman. Mä odotan... sokerittomia suklaakonvehteja joita aion tilata jostain alakarpista nettiliikkeestä. :D
 
äiti itsekin
Lanttulaatikko....ei kun kinkku...ei kun lanttulaatikko...kinkku..... Näistä siis jompikumpi!! Ihanaa pian tulee joulu ja sitä ennen saadaan neljäs vauvamme! (onneksi sitten saa jo syödä hyvällä omalla tunnolla kun raskausaika on takanapäin... ;) )
 
IhanaValo
Voi pöh..eka olin tulossa laittaa porkkanalaatikon,kunnes tätä ketjua lukiessa muistin lanttulaatikon..ja tortut...ja suklaat...ja vielä lohenkin :eek:
En osaa siis valita vain yhtä :p :p
 
voi teitä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti itsekin:
Lanttulaatikko....ei kun kinkku...ei kun lanttulaatikko...kinkku..... Näistä siis jompikumpi!! Ihanaa pian tulee joulu ja sitä ennen saadaan neljäs vauvamme! (onneksi sitten saa jo syödä hyvällä omalla tunnolla kun raskausaika on takanapäin... ;) )
Jaa, eikö raskaana saakkaan syödä.. mä kun ihan luulin että syöminen on sallittua vaikka raskaana onkin :D
 

Yhteistyössä