Lanttulaatikko.
Valon kantaja 06.10.2008 #3 Aamuyöllä kun hipsitaan lapsilta salaa naalimaan juur valmistunutta kinkkua..
SitäSaaMitäTilaa 06.10.2008 #11 Ehdottomasti kalkkuna.Ei siis mikään rulla vaan kokonaisena paistettu Tosin saan ootellakin kun vain isäni luona sitä jouluisin saa ja siel ei tänä jouluna olla :/
Ehdottomasti kalkkuna.Ei siis mikään rulla vaan kokonaisena paistettu Tosin saan ootellakin kun vain isäni luona sitä jouluisin saa ja siel ei tänä jouluna olla :/
olava 06.10.2008 #19 Tää on mulle vaan yks vaikka muille täs onki monta eli: paksu kalkkunansiivu, jonka päällä on majoneesia, katkarapuja ja pieni ripaus mustaa pippuria
Tää on mulle vaan yks vaikka muille täs onki monta eli: paksu kalkkunansiivu, jonka päällä on majoneesia, katkarapuja ja pieni ripaus mustaa pippuria
nekku 06.10.2008 #20 Eiii.. En osaa valita hernemuhennoksen ja lanttulaatikon väliltä... Mutta sanon että lanttulaatikko!
Piipi Pöppiäinen 06.10.2008 #22 mä uhmaan kyllä nyt ap:tä ja sanon toisenkin mummon tekemät karjalanpiirakat ne on niin hyviä että
Kippuravarvas 06.10.2008 #24 Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas: Hyvää jouluruokaa ei oo vielä keksitty. :| Click to expand... *pyörtyy*
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas: Hyvää jouluruokaa ei oo vielä keksitty. :| Click to expand... *pyörtyy*