turvepää
Palleriina, ei turvetta viljellä Sitä revitään maasta.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Niin joo.. luomuviljelijät ja turvepolttoaineviljelijät!
Palleriina, ei turvetta viljellä Sitä revitään maasta.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Niin joo.. luomuviljelijät ja turvepolttoaineviljelijät!
Samoin minäkin. Lisäksi myös palomiehiä ja poliisejaAlkuperäinen kirjoittaja idu:Samoilla linjoillaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
Höh, eiköhän siinä tarkotettu viljelijöitä jotka käyttää turvepolttoaineita.Alkuperäinen kirjoittaja turvepää:Palleriina, ei turvetta viljellä Sitä revitään maasta.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Niin joo.. luomuviljelijät ja turvepolttoaineviljelijät!
No, minä en sellaista käsitystä saanut. Ei ollut ihan yksiselitteinen ilmaus. Relaa vähän!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, eiköhän siinä tarkotettu viljelijöitä jotka käyttää turvepolttoaineita.Alkuperäinen kirjoittaja turvepää:Palleriina, ei turvetta viljellä Sitä revitään maasta.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Niin joo.. luomuviljelijät ja turvepolttoaineviljelijät!
Jees! Tehään niin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Okei, relataan molemmat!