Vieras
Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
sairaanhoitajia. suomessa sitä työtä ei tehdä palkan takia vaan sydämestä =)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
Samoilla linjoillaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Esim.Siivoojia ja roskakuskeja.Ei hukuta paskaan täällä.. :xmas:
peesiAlkuperäinen kirjoittaja minä:arvostan kaikkia ammattiryhmiä..jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolet...terveisin hoitaja
Mutta mun mielestä voisi sanoa jotain sellaista, joka todella on jotain erityistä koska vanhusta voi hoitaa oikealla luonteella kuka vaan eikä se ole silleen mitään erityistä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Vanhustenhoitajat kyllä ehdottomasti saavat arvostukseni!!Itse en sihen kykenisi joten :flower:
Kiitos..mut kaikkeen tottuu..aikanaanAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Vanhustenhoitajat kyllä ehdottomasti saavat arvostukseni!!Itse en sihen kykenisi joten :flower: