G: Mainitse joku ammatti jota jostain syystä arvostat erityisesti?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Itse arvostan kovasti kaikkia hoitajia. Ja tasaisesti kaikkia, sekä lähihoitajia että sairaanhoitajia, kätilöitä jne. Tämä siksi että itse en pystyisi hoitotyötä tekemään.
sairaanhoitajia. suomessa sitä työtä ei tehdä palkan takia vaan sydämestä =)
 
Kaikenlaisia hoitajia ja hoivaajia. Ei ole helppoa hommaa.

Mutta pakko sanoa, että nostan hattua rikospoliisissa heille, jotka kuvien perusteella ja muutenkin jäljittävät pedofiileja. He joutuvat työnsä vuoksi päivittäin tekemisiin sellaisten asioiden kanssa, että polla menis sekaisin vähemmälläkin.

 
Arvostan nuorisotyöntekijöitä ja nuorten valmentajia.

Mutta taidan erityisesti arvostaa tutkijoita, jotka tutkivat sairauksia ja muita ihmiseen liittyviä asioita ja ihmisen toimintaan. Toisaalta jos mietin niiden palkkaa... Niin rahastahan ne usein sitä tekee. Mutta silti.. noi tuli eka mieleen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Vanhustenhoitajat kyllä ehdottomasti saavat arvostukseni!!Itse en sihen kykenisi joten :flower:
Mutta mun mielestä voisi sanoa jotain sellaista, joka todella on jotain erityistä koska vanhusta voi hoitaa oikealla luonteella kuka vaan eikä se ole silleen mitään erityistä.
 

Yhteistyössä