G: mäkkäri vai hese? miksi?

  • Viestiketjun aloittaja jennifer
  • Ensimmäinen viesti
kyllä hese on parempi, se chili-majoneesi on herkkua :p harmi että täällä on vain mäkkäri ja siellä tuntuu kyllä asiakkaita riittävän..hirveät jonot autokaistalla näin viikonloppuisin varsinkin. Mutta erittäin harvoin tulee sieltä mitään haettua, jos roskaruokaa haluan niin mieluummin käyn subwayssa vaikka onkin kallis paikka :/
 
lepsan mieskaveri (onko niitä?)
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Carrols on paras :p
Olisin kyllä luullut että lepsa ymmärtäisi paremman päälle, kuten esim. naisten taitovoimistelun Reberbahnilla, jonka herättämän pienen yönälän voi sitten kruunata Hesburgerin ravintolassa.

Ääneni siis tälle: Hesburger Hamburg Reberbahn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
hese, ku on suomalainen.
Mä olen käsittänyt että Hese on jenkkiomistuksissa, suurien öljytuottajien. Sen perustaja vaan alunperin on suomalainen.
Älä puhu kakkaa. Hesburger on tasan tarkkaan suomalainen yritys, ei todellakaan minkään jenkkiläisten öljytuottajien omistama. Perustaja Heikki Salmela myi firman pariksi vuodeksi, mutta osti sen myöhemmin takaisin ja omistaa firman edelleen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hesburger

Ja Hese on ilman muuta ainoa kelvollinen purilaispaikka, jos semmosissa nyt ylipäätään pitää käydä.
 
Ei kumpikaan, kiitos. Jos ihan pakko olisi mennä, niin sitten varmaan Heseen, koska se on suomalainen.

(Joku väitti Hesen olevan jenkkiomistuksessa tms., mutta kyllä omistajat ovat ihan ihka suomalaisia, Salmeloita muistaakseni.)
 
Hese. Parempi maku.

Mäkkärin hampparit liian suolaisia ja ei mitään herkkua ole muutenkaan. Kanahampurilainen jäi kesken, sen verran oli ällön makusta ja sitkeää. Mäkkiin on menty vain jos ei muuta ole tarjolla.
 
Hese koska mäkkärin hampurilaiset ovat aina olleet kuivia, kovia ja lähes ilman mitään täytettä monesti hakenut rahat takas ja jysäyttäny hampparit takas tiskille ku ei siellä välissä ole mitään en edes tiennyt et mäkkärissä on majoneesiä :eek: Ketsuppi pahaa ja ranskalaiset raakoja tai niitä on todella vähän siellä paketissa.

 
vieras
HESE, totta kai!

Koska on suomalainen, ketsuppi todella maukasta, ranskikset hyviä ja hampurilaiset runsaita.

Mäkki taas ylikansallinen megayritys joka joutaisi pois Suomesta. Ranskalaiset aina ihan ylisuolattuja, en tajua miten kukaan voi syödä niin suolaisia ranskalaisia! Lisäksi hampurilaiset kuivia, sämpylän välissä pihvi ja muutama salaatinsilppu.
 
Erakko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HESE, totta kai!

Koska on suomalainen, ketsuppi todella maukasta, ranskikset hyviä ja hampurilaiset runsaita.

Mäkki taas ylikansallinen megayritys joka joutaisi pois Suomesta. Ranskalaiset aina ihan ylisuolattuja, en tajua miten kukaan voi syödä niin suolaisia ranskalaisia! Lisäksi hampurilaiset kuivia, sämpylän välissä pihvi ja muutama salaatinsilppu.
Yritä nyt herätä unestasi! Sinuun on näköjään hyvin mennyt nuo "suosi kotimaista"-huijaukset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Erakko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HESE, totta kai!

Koska on suomalainen, ketsuppi todella maukasta, ranskikset hyviä ja hampurilaiset runsaita.

Mäkki taas ylikansallinen megayritys joka joutaisi pois Suomesta. Ranskalaiset aina ihan ylisuolattuja, en tajua miten kukaan voi syödä niin suolaisia ranskalaisia! Lisäksi hampurilaiset kuivia, sämpylän välissä pihvi ja muutama salaatinsilppu.
Yritä nyt herätä unestasi! Sinuun on näköjään hyvin mennyt nuo "suosi kotimaista"-huijaukset.
Miten niin "Suosi suomalaista" -periaate olisi huijausta? Perustele.
Miksi suosisin ylikansallista yritystä, joka on levittäytynyt tajuttoman moniin maihin.
 
Erakko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Erakko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HESE, totta kai!

Koska on suomalainen, ketsuppi todella maukasta, ranskikset hyviä ja hampurilaiset runsaita.

Mäkki taas ylikansallinen megayritys joka joutaisi pois Suomesta. Ranskalaiset aina ihan ylisuolattuja, en tajua miten kukaan voi syödä niin suolaisia ranskalaisia! Lisäksi hampurilaiset kuivia, sämpylän välissä pihvi ja muutama salaatinsilppu.
Yritä nyt herätä unestasi! Sinuun on näköjään hyvin mennyt nuo "suosi kotimaista"-huijaukset.
Miten niin "Suosi suomalaista" -periaate olisi huijausta? Perustele.
Miksi suosisin ylikansallista yritystä, joka on levittäytynyt tajuttoman moniin maihin.
Etkö vieläkään tajua kuka/ketkä oikeasti omistaa hesen?
En boikotoi molempia vaan itse asiassa käydään molemmissa ihan tasapuolisesti. Lähinnä lastenaterioiden kylkiäislelujen takia käydään niissä paikoissa eli ihan sama onko liike ylikansallinen vai kylän oma grillikiska kunhan itse saan lapset tyytyväiseksi. Ja itseasiassa hesekin yrittää laajentaa moniin maihin(vielä onnistumatta).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Erakko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Erakko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HESE, totta kai!

Koska on suomalainen, ketsuppi todella maukasta, ranskikset hyviä ja hampurilaiset runsaita.

Mäkki taas ylikansallinen megayritys joka joutaisi pois Suomesta. Ranskalaiset aina ihan ylisuolattuja, en tajua miten kukaan voi syödä niin suolaisia ranskalaisia! Lisäksi hampurilaiset kuivia, sämpylän välissä pihvi ja muutama salaatinsilppu.
Yritä nyt herätä unestasi! Sinuun on näköjään hyvin mennyt nuo "suosi kotimaista"-huijaukset.
Miten niin "Suosi suomalaista" -periaate olisi huijausta? Perustele.
Miksi suosisin ylikansallista yritystä, joka on levittäytynyt tajuttoman moniin maihin.
Etkö vieläkään tajua kuka/ketkä oikeasti omistaa hesen?
En boikotoi molempia vaan itse asiassa käydään molemmissa ihan tasapuolisesti. Lähinnä lastenaterioiden kylkiäislelujen takia käydään niissä paikoissa eli ihan sama onko liike ylikansallinen vai kylän oma grillikiska kunhan itse saan lapset tyytyväiseksi. Ja itseasiassa hesekin yrittää laajentaa moniin maihin(vielä onnistumatta).
Tajuan oikein hyvin, että Salmelat omistavat sen. Hesburgereita löytyy Suomesta ja Baltian maista.

En ole vielä käynyt sellaisessa maassa, josta en olisi Mäkkäreitä löytänyt, vaikka olen aika paljon matkustellut.

En halua tukea ylikansallista jättiyritystä. Onneksi kyseinen yritys on tehnyt tappiota Suomessa viimeiset kaksitoista vuotta. Eiköhän se pian häivy täältä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei kumpikaan, mutta jos jommassa kummassa on pakko syödä, valitsen mäkkärin. Ei mene vatsa sekaisin.
Mikähän siinä on? Mun mies sanoo ihan samaa, sillä maha oireilee heti Hesen jälkeen. Mulle itelle on ihan sama kumpi, Hese vai Mäkki, niin harvoin niissä ylipäänsä käydään. Subway on enempi meidän mieleen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Erakko:
Etkö vieläkään tajua kuka/ketkä oikeasti omistaa hesen?
Hesburger on yksi suomalaisen Burger-In Oy:n aputoiminimistä. Burger-In:in kotipaikka on Turku, kuten voit lukea esimerkiksi täältä. Burger-In Oy on nimensä mukaisesti osakeyhtiö, ja yhtiön pääomistaja on Heikki Salmela.

Hese on kotimainen yritys, eikä sen omistajuuteen liity mitään epämääräisiä bulvaaneja tai hämäriä salaliittoteorioita.
 

Yhteistyössä