G: Lyhyin aika missä olet laihtunut "paljon"?

Mun suurin painonpudotus on 8kg/2vko, laihdutus urakan alku, 2vko.a Nutrifastia...

Samalla laihdutuskerralla pudotin 40kg n. 8kuukaudessa.

JA kyllä!!! tosi lihava ihminen voi laihtua helposti sen 8kg/2vko... nestettähän se suurin osa on mikä lähtee...
 
6kg neljäs päiväs,vatsatauti.En suosittele.
Raskauden jälkeen n.kuukaudessa 14kg,ei mukamas kerenny syömään,ja jumiuduin syömään raejuustoa ja tonnikalaa tomaatin kera,oli melkein ainut mitä söin,omenamehun ja viilin lisäksi.
 
3 kk ja 18.6 kg ja keventäjien avulla... Tätä voin suositella =)

Tietysti alussa lähti huimia määriä kun nesteitä poistui kehosta. ennen keventäjiä sain pudotettua jonkin verran itsekseni joten kokonaispudotus tämän vuoden puolella on 24 kg
 
Kolmessa päivässä laihduin 4kg, pidin vesipaaston...eli pelkkää vettä join, se oli aluksi vaan sellanen typerä veto kaverin kanssa, että kumpi pystyy...kaveri pystyi vaan yhden päivän, mut minä hullu se jatkoin, siitä se laihtuminen sit alkoi muutenkin, mulla oli silloin 30kg ylipainoa ja kaikki lähti, en muista kauanko siihen meni, mutta reilusti alle vuosi kuitenkin...olisko ollu joku puol vuotta.

Johtuen kai siitä, kun mahalaukku kutistui sen verran paljon vesipaaston aikana, että tietysti sitten ruoka-annoksetkin pieneni paljon.

Eihän tollanen paasto terveellinen ole, että pelkkää vettä juo noin monta päivää..terveydenhoitaja kielsi kokeilemasta enää koskaan, mut silti mulla kiehtoo se ajatus, että tän raskauden jälkeen kokeilisin uusiks...on nimittäin noita kiloja kertyny taas raskauksien aikana.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 02:16 mimmali kirjoitti:
Viikon aikana 4kg,mielestäni oli aika huima suoritus. :whistle:
Käsittääkseni esim. just viikossa voi laihtua suuriakin määriä, mutta ne on lähinnä nesteitä.. Esim. etelän loman jälkeen mulla aina paino on laskenut useita kiloja, kun oon hikoillu ja juonu lomalla paljon vettä.

*muoks* Mulla sydänsurut tai "ylionnellisuus" paras laihdutuskeino, kun ei tuo ruoka taho silloin maistua :whistle: <br><br>
 

Yhteistyössä