V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Luen, mies ei lue. Sillä on jonkin sortin hahmotushäiriö (tms hienomotoriikka-lukihäiriö, en tarkkaan muista) , lukeminen on sille tuskaisaa ja hidasta. Onneksi on äänikirjat, niitä se sitten kuuntelee.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Luen, mies ei lue. Sillä on jonkin sortin hahmotushäiriö (tms hienomotoriikka-lukihäiriö, en tarkkaan muista) , lukeminen on sille tuskaisaa ja hidasta. Onneksi on äänikirjat, niitä se sitten kuuntelee.
Mun miehellä on myös, lukihäiriö, tosin se lukee paljon pojalle ja on sanonut että siitä on ollut apua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Luen, mies ei lue. Sillä on jonkin sortin hahmotushäiriö (tms hienomotoriikka-lukihäiriö, en tarkkaan muista) , lukeminen on sille tuskaisaa ja hidasta. Onneksi on äänikirjat, niitä se sitten kuuntelee.
Mun miehellä on myös, lukihäiriö, tosin se lukee paljon pojalle ja on sanonut että siitä on ollut apua.![]()
Varmaan patistan miehen kanssa lukemaan lapselle, kunhan on sen ikäinen, että jaksaa keskittyä ja kuunnelle (lapsi siis )![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Myönnän rakastavani dekkareita, Agatha on mun suuri idoli. Nykydekkareita en oikein jaksa lukea. Runoja luen, sekä näytelmiä. Kirjallinen maku on samankaltainen kuin musamaku: suurimmat suosikit ovat vanhoja.