G: Loukkaantuisitko? vai oonko mä herkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
jos kysyjä olis joku sulle läheinen, vaikuttaisiko reagointiin?

Aika vaikea tähän nyt mitään vastata, jos ei enempää taustatietoa. Loukkaantuisin varmaan, jos kysyjä olettaisi, että olen lyönyt. Riippumatta läheisyydestä.

no oonkohan mä sit vähän herkkis, kun tossa aiemmin illalla keskimmäinen ehti kaatamaan litran maitoa lattialle, ja mä sille karjasin kauempaa, että "nyt loppu" :ashamed: ja sit kiidätin tytön pois keittiöstä äkkiä. tyttö väsyneenä säikähti mun karjaisua ja alkoi itkeä ja mies kysyi, että löitkö sä sitä.
Musta vaan tuntuu pahalle, että mun oma mies pitää mua ihmisenä joka löisi lastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no oonkohan mä sit vähän herkkis, kun tossa aiemmin illalla keskimmäinen ehti kaatamaan litran maitoa lattialle, ja mä sille karjasin kauempaa, että "nyt loppu" :ashamed: ja sit kiidätin tytön pois keittiöstä äkkiä. tyttö väsyneenä säikähti mun karjaisua ja alkoi itkeä ja mies kysyi, että löitkö sä sitä.
Musta vaan tuntuu pahalle, että mun oma mies pitää mua ihmisenä joka löisi lastaan.

No näyttikö se sitten siltä? Jos siis karjahdit jotenkin poikkeuksellisen voimakkaasti eikä mies nähnyt mitä teit? Ääh.. keskustelkaa kotonanne parisuhteenne kuntoon. Tarvi tänne jauhaa. Luuliko mies siis edes, että löit? Varmaan oli myös hämmentynyt ja kysyi sen takia, että ei oikein ymmärtänyt, mitä tilanteessa tapahtui eikä uskoisi, että sä löit. Siis kysyi, koska ei nähnyt ja koska sinä ja lapsi reagoitte voimakkaasti??

Uusimmat

Yhteistyössä