G: Liikuntatapasi?

• Viestiketjun aloittaja pps
  • Ensimmäinen viesti
Pääasiassa käyn salilla, sillon tällöin kans pumpissa ja pilateksessa.
Ihanne ois kaks-kolme kertaa salilla ja siihen nuo jumpat päälle...
Jumpat kestää tunnin, salilla olen puolesta tunnista tuntiin. Aamuisin on vähemmän aikaa...

Tällä hetkellä noiden lasten työntäminen sisarusrattaissa käy ihan jumpasta.. Ylämäessä saa hyvää lihaskuntoa pakaroille ja takareisille. :D Mutt oikeasti, jälkitarkastuksen jälkeen vois alkaa taas salilla käymään.

kävelen (hyötyliikuntaa), uin, hiihdän, käyn jumpassa, joskus jotain muutakin.
Kävelyä joka päivä, jumppa kerran viikossa, muut satunnaisemmin.
Jumppa kestää tunnin, muu liikunta puolesta tunnista pariin-kolmeen tuntiin kerrallaan.

Ainakin luulen liikkuvani tarpeeksi, tiedä sitten =)

-tosi monipuolisesti! käyn salilla, lenkkeilen, käyn erilaisissa jumpissa (spinning, power, total combat, pilates, tunnin selkä- ja vatsajumpat, venyttelyt jne), crossailen jne.

- 4-7krt viikossa.

-no jumpat kestää yleensä 55min kerralla, joskus saatan käydä kahdessa jumpassa kerralla tai esim ensin tunnin salilla ja sitten sen jälkeen suoraan tunnin jumppaan. jos käyn pelkästään salilla, niin yleensä 1,5h kerralla ja jos pelkästään crossarilla niin 50-60min kerralla. reippaat kävelylenkit on yleensä tunnista kahteen.

he
Tuota noin, jos ihminen "lenkkeilee" kolmessa tunnissa 10 km, niin onko jo hieman hassua sanoa, että lenkkeilee. Itselleni lenkkeily ei ole 3 kilometriä tunnissa, eli mateluvauhtia :)

Alkuperäinen kirjoittaja he:
Tuota noin, jos ihminen "lenkkeilee" kolmessa tunnissa 10 km, niin onko jo hieman hassua sanoa, että lenkkeilee. Itselleni lenkkeily ei ole 3 kilometriä tunnissa, eli mateluvauhtia :)
Tää oli ilmeisesti tarkoitettu mulle. Ihan normivauhtia mennään 5km/h, mut me käydään ostoksilla samalla ja reissut kestää pitkään. Jos pelkällä lenkillä käydään niin sitten tietty vähemmän :whistle:

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Tää oli ilmeisesti tarkoitettu mulle. Ihan normivauhtia mennään 5km/h, mut me käydään ostoksilla samalla ja reissut kestää pitkään. Jos pelkällä lenkillä käydään niin sitten tietty vähemmän :whistle:
Ai se oli silleen :) ok :)

ööö
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Ai se oli silleen :) ok :)
Muoks, mutta silti vähän huonosti kerrottu, että lenkit kestää 2-3 tuntia kerrallaan..kun ne ei oikeasti kestä kun puoli tuntia tai 45 minuuttia...

Yhteistyössä