Tää oli ilmeisesti tarkoitettu mulle. Ihan normivauhtia mennään 5km/h, mut me käydään ostoksilla samalla ja reissut kestää pitkään. Jos pelkällä lenkillä käydään niin sitten tietty vähemmänAlkuperäinen kirjoittaja he:Tuota noin, jos ihminen "lenkkeilee" kolmessa tunnissa 10 km, niin onko jo hieman hassua sanoa, että lenkkeilee. Itselleni lenkkeily ei ole 3 kilometriä tunnissa, eli mateluvauhtia
Ai se oli silleen okAlkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Tää oli ilmeisesti tarkoitettu mulle. Ihan normivauhtia mennään 5km/h, mut me käydään ostoksilla samalla ja reissut kestää pitkään. Jos pelkällä lenkillä käydään niin sitten tietty vähemmänAlkuperäinen kirjoittaja he:Tuota noin, jos ihminen "lenkkeilee" kolmessa tunnissa 10 km, niin onko jo hieman hassua sanoa, että lenkkeilee. Itselleni lenkkeily ei ole 3 kilometriä tunnissa, eli mateluvauhtia
Muoks, mutta silti vähän huonosti kerrottu, että lenkit kestää 2-3 tuntia kerrallaan..kun ne ei oikeasti kestä kun puoli tuntia tai 45 minuuttia...Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ai se oli silleen okAlkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Tää oli ilmeisesti tarkoitettu mulle. Ihan normivauhtia mennään 5km/h, mut me käydään ostoksilla samalla ja reissut kestää pitkään. Jos pelkällä lenkillä käydään niin sitten tietty vähemmänAlkuperäinen kirjoittaja he:Tuota noin, jos ihminen "lenkkeilee" kolmessa tunnissa 10 km, niin onko jo hieman hassua sanoa, että lenkkeilee. Itselleni lenkkeily ei ole 3 kilometriä tunnissa, eli mateluvauhtia