"a p"
Mun ehdottomat suosikit on saksalaiset rikossarjat eli Derrick ja Der Alte. 2000-luvulta myös Beck on aika huippu.
Hitto, listan perusteella minulla ei ole elmäää.
Joo Frasier oli/on ihana! Niles Crane on kyl niiiiiiiiiin hauska!!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24802705:Kumman kaa oli ekalla kerralla tullessaan kyllä ai-van [paino tavulla van] loistava.
Muita hyviä olleet Frasier, Raid, Fitz ratkaisee, Colin-Firth-Mr-Darcyna -sarja ja moni moni muu BBC:n draama.
Haha.Hitto, listan perusteella minulla ei ole elmäää.
Ai niin, tämäkin.Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;24803008:90210
Onks teillä muilla silleen, että kun joku sarja loppuu tulee ihan ikävä? :xmas:
Tähän. Myös Good Wife, Tahdon asia, Rimakauhua ja rakkautta, House ja joskus huvittaa Uutisvuoto. Tykkäsin tuosta lyhyestä Lennetään-sarjastakin.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24802653:Frasier, Nurse Jackie, Sinkkuelämää..on noita muitakin..ei vaan tuu mieleen.
Joo, tollasia fiiliksiä tuli McLeodin tyttärien loppuessa ja siinä kohtaa kun Lemmen viemään "pääparin rooleista" poistuivat Emma ja Felix. En oo Lemmen viemäätä sen jälkeen enää katellukaan.Onks teillä muilla silleen, että kun joku sarja loppuu tulee ihan ikävä? :xmas:
En muistanutkaan tuota sarjaa, seurattua tuli tuotakin.Tyttökullat ja Kate ja Allie.