Mä en niin välitä :x Musta niin rasvasta ja äh en mä tiedä.Raxissa kuitenki käytävä aina joskus,kun siellä tuntuu olevan kaupungin ainoa pallomeri.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pizza raxin ruoat.
Toi iskender kebab on kamalaa, mutta joo lempparini mun on kebab lohkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:rullakebab tai iskender kebab
Hehe, mekin ennen, kun asuttiin vanhassa paikassa, niin pizzakuski meitä aina tervehti, vaikka haittiin ite mukaan. Ja kerran sano ovella miehelle, että nyt tuleekin tauko, että nähään, hänellä alkaa kuukauden lomaAlkuperäinen kirjoittaja äippä77:pizza!
ollaa vissii syöty jo nii paljo pizzaa ja tilattu samasta paikasta kotiin et se pitsan paistaja ei kysy etes ennää toimitusosotetta ku se tietää jo mut äänestä et mihi ne pizzat tulee
Oletkos sä tämän miehen uusi vaimo? Siis joka on tässä sun profiilin linkissä, vai miksi toi piti katsoa?Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Mä en niin välitä :x Musta niin rasvasta ja äh en mä tiedä.Raxissa kuitenki käytävä aina joskus,kun siellä tuntuu olevan kaupungin ainoa pallomeri.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pizza raxin ruoat.
Lasketaanko tortilloja?Jos ei niin sit vaikka mäkkärin kana el maco tms.ateria..tai voisin ottaa myös yhden pitsan ravintola pikku quattrosta,täältä vaasasta :heart: