G: Lastesi nimet ja seuraava sanoo niistä mielipiteensä :)

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ansku";25304201]Konsta.. vekkuli nimi ei mitään pahaa sanottavaa.

Meil on Anna, Venla ja Heidi <3 <3 <3[/QUOTE]

Ajattomia nimiä. Jokaisen voisin antaa omalle lapselleni. Omasta ystäväpiiristä löytyy montakin Annaa ja Heidiä. Nykyään taitavat olla vähän harvinaisempia.

Meillä Mikael ja Nicolas
 
"sondersson"
[QUOTE="Aliina";25304232]Ville, Eerika, Viljami ja Eemi on mulla

Anna ja Venla kauniita nimiä Heidi menettelee,mutta ei täysin ihan ok kuitenkin :)[/QUOTE]

Viljami ja Eerika on noista eniten mun makuun, mutta ei Eemi ja Villekään huonoja ole :)

Meillä on Toivo ja Teo
 
Toivo on ihana nimi ja mun isän nimi on Teo, hyviä nimiä molemmat. Mites meidän Max ja Lilja, jäivät välistä edellisellä sivulla.
Uusi yritys täällä myös. Lilja on tosi kaunis nimi. Tulee sellainen pieni hento ja vaalea tyttö mieleen. Maxista tulee valitettavasti mieleen labradorinnoutaja, koska tunne muutaman sen nimisen labukan. Ei nimessä itsessään mitään vikaa, mutta se assosiaatio :ashamed:

Ja meillä Mikael ja Nicolas :)
 
Katajankaataja
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25304227:
Ajattomia nimiä. Jokaisen voisin antaa omalle lapselleni. Omasta ystäväpiiristä löytyy montakin Annaa ja Heidiä. Nykyään taitavat olla vähän harvinaisempia.

Meillä Mikael ja Nicolas
Mikael ja Nicolas viittaa ortodoksisuuteen. Mie olen ortodoksi ja kirkossamme paljon Nicolas ja Mikael nimisiä. Olisin tahtonut itse myös Nicolas nimen pojalle mutta mies halusi Konstantin. Lyhennettiin lopuksi Konstaksi. Eli meillä Konsta Vladimir.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25304288:
Uusi yritys täällä myös. Lilja on tosi kaunis nimi. Tulee sellainen pieni hento ja vaalea tyttö mieleen. Maxista tulee valitettavasti mieleen labradorinnoutaja, koska tunne muutaman sen nimisen labukan. Ei nimessä itsessään mitään vikaa, mutta se assosiaatio :ashamed:
Haha, totta, moneen Max nimiseen koiraan ollaan kyllä törmätty ja tosiaan Liljassa osuit oikeeseen, sinisilmäinen ja vaalehiuksinen.
 
"mie"
ketjun suosikkini oli sisarusparvi hertta, minttu, sisu

Viimeisestä kommentit Nikolas on mielestäni parempi kuin nicolas. Melike on mulle ihan uusi tuttavuus - en pidä, tulevalle ajatellut Elissa tai Matteo ovat suloisia. Yleisesti vain perusnimien vääntäminen (vrt. Elisa, Matti/ Matias) hieman ärsyttää, mutta nyt kyllä vääntäminen tuottaa kauniin lopputuloksen.

Meillä edelleen Lotta ja Elmo
 
[QUOTE="mie";25304378]
Viimeisestä kommentit Nikolas on mielestäni parempi kuin nicolas. Melike on mulle ihan uusi tuttavuus - en pidä, tulevalle ajatellut Elissa tai Matteo ovat suloisia. Yleisesti vain perusnimien vääntäminen (vrt. Elisa, Matti/ Matias) hieman ärsyttää, mutta nyt kyllä vääntäminen tuottaa kauniin lopputuloksen.

Meillä edelleen Lotta ja Elmo[/QUOTE]
Ei Elissa tai Matteo (saati sitten Melike) väännettyjä ole - eivät vaan kuulu suomalaiseen nimistöön :)

Lotta ja Elmo on jees. Reippaita nimiä.
 

Yhteistyössä