G: Lastenne aamupala?

  • Viestiketjun aloittaja alffa
  • Ensimmäinen viesti
Leipää,jonka päällä juustoa,kurkkua ja tomaattia juomana appelsiinimehua ja kaakaota.
Kuopus soitti kysyäkseen lisäaikaa kaverin luona olemiseen, ja kehaisi syöneensä samalla ison annoksen kaurapuuroa jossa oli mustikoita..oli kuulemma herkkua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Meidän lapset syö 360 päivänä vuodessa puuroa aamupalaksi ja aina samaa neljän viljan puuroa - leipää yms. voivat ottaa oman halunsa mukaan lisäksi.
mitäs ne viitenä aamuna syö..??? :whistle: :LOL:
Ehkä vähän liioittelin, joku 330päivää olisi varmaan oikeampi =)

Muina aamuina ovat joko hotellissa ja syövät mitä aamupalalla on tai sitten vanhukset on niin väsyneitä, etteivät viitsi keittää puuroa ja lapset saa syödä mitä löytävät itse esim. jogurttia, maissihiutaleita tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Meidän lapset syö 360 päivänä vuodessa puuroa aamupalaksi ja aina samaa neljän viljan puuroa - leipää yms. voivat ottaa oman halunsa mukaan lisäksi.
mitäs ne viitenä aamuna syö..??? :whistle: :LOL:
Ehkä vähän liioittelin, joku 330päivää olisi varmaan oikeampi =)

Muina aamuina ovat joko hotellissa ja syövät mitä aamupalalla on tai sitten vanhukset on niin väsyneitä, etteivät viitsi keittää puuroa ja lapset saa syödä mitä löytävät itse esim. jogurttia, maissihiutaleita tms.
ehkä mäkin hieman tartuin epäolennaiseen... tiesin että sulle uskaltaa heittää läpällä!!! :D
 
pohjantähdenalla
Nyt kyllä kysyit pahan!! :ashamed: En tiedä yhtään.. Tuli nukuttua itse 11.30.. Pitääpäs ukkelilta kysyä kun tulee kotia et mitä oli laittanu aamupalaksi =)
 
Kaurapuuroa ja marjakiisseliä (sekaisin sotkettuna) söi vajaa puolitoistavuotias, sekä palan paahtoleipää kylmiltään. Päällä margariinia. Leikkelekinkkua söi sitten erikseen ehkä puoli siivua. Maitoa joi.
 
Vehnähiutalepuuroo mustikkasopalla ja maitoo oli tänään. Vaihtelevasti joka aamu eri hiutaleista tehtyä puuroo ja eri marjoista tehtyä soppaa tai jos ei soppaa jaksa keitellä, ni sitte riisihiutalepuuroo sokerin ja kanelin kans.
 

Yhteistyössä