G:Laitetaan vastapainoksi pinoon HYVÄKSI HAVAITTUJA TUOTTEITA vinkiksi muillekin!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vili43

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
10 063
1
36
Tämmöinen ketju on ennenkin ollut, tiietään, mut jos taas.
Eli mitkä tuotteet ovat sinusta HYVIÄ ja miksi.
Jospa saisi jotain uusia vinkkejä.
Mulla on aina keittiössä Mr.Muscle kitcheniä.Keltainen suihkupullo.
Ihan ehdoton rasvalikaan.Sitä vaan suihkauttaa suoraan pyyhkeeseen tai pintaan ja pyyhii, niin avot :) .
 
ROC:n selluliittivoide!! Ensimmäinen joka tehoaa. Lisäksi uutuutena tulleet laastarit, joita en ole kokeillut. Kunhan imetys päättyy, niin niitä pitää hommata. (Laastareita ei saa käyttää imetyksen aikana ja ei varm. sitä voidetakaan kun kerta laittaa kuonat liikkeelle)
 
Frantsilan yrttishampoo :) Vitosen maksaa pullo, riittää pitkään eikä päänahka tykkää kyttyrää. (normishampoot kuivattaa liikaa, ja se taas johtaa siihen että päänahka alkaa pukata talia "kosteutukseksi" :x )
 

Yhteistyössä