G: läppäri

  • Viestiketjun aloittaja A-P
  • Ensimmäinen viesti
Hp mulla nyt on. En tykkää näppäimistä jotka on ko karvanvarassa kiinni, irtoilee jatkuvasti ja takasin saaminen on yhtä helvettiä, suorastaan mahotonta. Yhenki nappulan kans tappelin pisimmillään viikon että sain sen jotenkuten paikalleen, nytki on vinossa mut irti en ennää ota kerta pyssyy. Muitten läppärien näppäimistöt on uskaltanu imuroija pienellä imuteholla mut HAH! tästä lähtis kaikki näppäimet veke jos imuria näyttäisin.

Muuten ihan ok.

Fujitsu taas (entinen merkki) alotti jo parissa kuukauvessa ylikuumenemisen, tuuletti ihan jatkuvasti, koko ajan. Ja huoltoon ko pistin menemään niin väittivät että kone on uskomattoman paskanen sisältä, kysy vielä missä pölykasassa oon sitä säilyttäny. Ois varmaan pitäny arvon huoltomies kutsua käymään meillä, meillä ko ei ole pölyä ikinä oikeastaan missään, olen himosiivoaja. Tuulettimen vaihto ei siis menny takuuseen. Kuten ei myöskään näppäimistön hajoaminen lyhyessä ajassa, väittivät että on kastunu. No ei ollu. Eli kone oli susi ja huoltoyhtiö huijareita täynnä.
Ja jotta sain koneen takas kotia piti maksaa niille siitä, miehen veli sitte avasi koneen (alan ammattilainen) ja totes että kone ei ole kastunu ja tuuletin ei ole paskanen, ei edes uskomattoman paskanen, vaan täysin puhas, mut rikki.

Siinä sentäs näppäimet pysy kiinni ja jos irtoski nii ei ollu ko napsauttaa paikalleen....

Yks fujitsu mulla oli sellanen että siinä väreili näyttö. Ja eka kone oli hp, en vaan ennää muista mikä siinä oli vikana :D

Seuraava merkki tullee olemaan jotaki ihan muuta....
 
Meillä on yks Helevetin Perkele, miniAcer ja yks normikokonen Acer. Kaikki toimii aivan hyvin. Tai no HP vähän huonosti kun siinä on virtajohto vähän murtunut, mutta se nyt vaan on käyttäjän vika.
 

Yhteistyössä