G: Lääkkeiden ottoaika

Moneltako otatte lääkkeitä (pistätte/sumuttelette yms)... Ite Synarelat kahdeksalta, ekassa IVF:ssä piikit (Gonal-F, Menopur) seitsemältä illalla. Nyt erittäin epäsäännölliset työajat ja pohdin että mihin kellon aikaan piikit nyt ajottais.
 
Se riippuu kai ihan siitä, mikä itselle kätevintä. Yleensä kai suurin osa ottaa lääkkeet illalla, itse olen jossain kierrossa otanut klo 18, toisessa kierrossa klo 21.30. Aina ei kuitenkaan aikataulut natsaa niin että olisi kotona juuri oikeaan aikaan ja niin olen minä joutunut piikittelemään mm. kerran autossa lentokentän parkkipaikalla ja kerran oopperan vessassa väliajalla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivukuusi:
olen minä joutunut piikittelemään mm. kerran autossa lentokentän parkkipaikalla ja kerran oopperan vessassa väliajalla :LOL:
Mulla Pregnyl tuli piikitettyä lentokoneen vessassa. Lähtö 20:55, piikinotto-aika 21.00 ja tietty lento vähän myöhässä. Pikkasen pisti jänskään et miten käy. 20 minuuttia myöhästyin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivukuusi:
Moonex oikeuttaisikohan toi lentokoneessa pistely jo Mile High Clubin jäseneksi..? :D
:LOL: VIP. Always.. B) Saas nähdä mitä tällä kerralla tulee just samaan aikaan. Ei muuten ihan helppoa toi ampullien kanssa venkslailu koneen vessassa.

mm-72 Mä kans mietin samaa aikaa, meillä on vaan pirun kiire duunissa vuoron alusta puolille öin. Päädyin kuitenkin tänään vanhaan tuttuun 19:00 aikaan. Kun ei vaan iltavuoroja napsuis,19:00 on sitten taas kiireisin aika iltavuorossa.. nyt näyttää duunilista lupaavalta, mutta kun sillä on tapana muuttua jatkuvasti :/
 
Mä oon pistelly aina klo 22. Harrastusten takia oon välillä aika myöhään vasta kotona, joten toi 22 on aika turvallinen vaihtoehto. Ite en oo joutunu pistelemään muualla kuin kotona, ja toi lentokoneen vessassa pistäminen on kyllä hatunnoston arvoinen suoritus! Ja vielä Pregnyl, mulla se ampullien kanssa sählääminen on haasteellista kotonakin! Synarelaa olen kyllä sumutellut mm. ravintolan vessassa.
 

Yhteistyössä