peesiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En. Enkä näe syytä, miksi mun niin pitäisi tehdä.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En. Enkä näe syytä, miksi mun niin pitäisi tehdä.
Miksi tekisit niin??!Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:voisin eikä tuntuis missään
Näin minullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:voisin eikä tuntuis missään
En ole ikinä niin tehnyt, mutta jos pitäisi niin tekisin sen, esim tarvitsisin niitä siipiä tai perhosta johonkin. En nyt keksi mitään mihin tarvitsisin mutta kuiteski. Enkä tuntisi omantunnon tuskiaAlkuperäinen kirjoittaja pahaolet:Miksi tekisit niin??!Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:voisin eikä tuntuis missään
Sama siis täällä kuten aiemmin totesin. Mä en nyt tajua että mitä ihmeellistä siinä nyt loppuen lopuksi edes olisi. Se on kuitenkin vaan perhonen, ei sen kummempi. Meikäläisethän lahtaa nelijalkaisiakin mitä kummallisimpienkin syiden takia, jos ei muuten niin vaikka karvalakeiksi. Mutta juu, en mä koe tarvetta kuitenkaan tehdä niin vaikkei tuollainen jäisi omatuntoani kolkuttamaan. Mut moonkin psykopaatti ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:voisin eikä tuntuis missään
Mua sitten kylmää tälläiset ihmiset! mutta voiko patologilta muuta odottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Kuten on aikaisemmissakin viesteissä sanottu; ei mitään ongelmaa itse repimisessä, en nyt kuitenkaan näe mitään syytä tehdä niin. Mutta jos puhutaan nyt omantunnontuskista tai kestääkö kantti, niin kyllä kyllä.