G: kuvaile tähän JOKAISEN PERHEEN JÄSENEN vaatetusta tällä hetkellä!

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
näin täälä
mulla ruskeat rintsikat, pinkit alushousut, valkoinen toppi, vaale siniset yöshortsit.

miehellä oranssit bokserit, shortsit

2 vuotiaalla housuvaippa ja ti ti nalle t-paita. just laitetaan vaal punaset unishortsit jalkaan ja viedään tytö sänkyyn
 
vieras
Neljällä lapsella yöpuku, yksi nukkuu alasti, yhdellä vielä kalsarit ja paita (on hammaspesulla). Mulla harmaat leggingist ja lila paita, miehellä collegehousut, t-paita ja fleecetakki.
 
vieras
Pojalla on boxerit ja t-paita, on nukkumassa. Mulla on pitkähihainen paita ja tämmöset jotkut trikoopökät. Miehellä on luultavasti jo pelivehkeet niskassa kun lähti kiekkoilemaan.
 
Mulla turkoosi paituli jossa teksti "äideistä parhain" (äitienpäivälahjaksi joskus saanut).
2,5v tytöllä vaaleanpuna-valkoinen pyjama ja peitto, 10v tytöllä harmaa-valko-raitainen hello kitty yökkäri, jalkojen päällä peitto ja sylissä kirja pmmp:stä.
 
Me
Isännällä tummansiniset boxerit ( tuli juuri suihkusta ) ja harmaat villasukat :D
Minulla sukat, villasukat, mustat collegehousut ( äitiyshousut ), punainen avokauluksinen paita ja musta villatakki. Sekä tietysti alusvaatteet.

Lapset nukkumassa jo.
Isommalla lapsella heppakuvioinen pyjama ja vaalean violetit sukat.
Pienemmällä vaaleanpunainen kirahvi pyjama ja valko/vaaleanpunaiset sukat .

:)
 
firequeen näköjään yhä harmaana
itselläni pinkki-mustat yöhousut joissa pieniä mustia kitaran kuvia, musta yötoppi ja tummansiniset sukat. miehellä pitkät kalsarit ja gollege, tyttärellä (sukulaisten vaatelahjoituksessa tullut) räikeän sateenkaari-raidallinen paita ja harmaat gollegehousut ;)
 
firequeen
korjaus : nyt tytöllä onkin sitten roosa/valkea kissabody, kippasi nokkamukista maidot päälleen :D, ukko sai verkkarit jalkaan ( töihin lähdössä näet) ja omasta aamu-lookista vielä tarkennan, että kaunis meikitön, aamu uninen naama tuolta peilistä katselee ja siihen vielä hiusväri mönjät päässä... :D
 

Yhteistyössä