Martsuli
Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
sama juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:75b tai 75c, riippuu mallista.
Ohhoh! Voin vaan kuvitella kun mulla nääkin jo tiellä koko ajan ja niskaa särkee! Et varmaan normikaupoista löydä rintsikoita? Pystytkö muuten nukkuu mahalteen?Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
Osittain joo voin nukkuu mahallaan mut vaikeeta on ja ei todellakaan tartte mennä mistään seppälästä ettii rintsikoita ku liikkeeseen van suoraan...koitan just laihduttaa täs hiukan jos lähtis tisseistä ainakin koko tai kaks pois :|Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ohhoh! Voin vaan kuvitella kun mulla nääkin jo tiellä koko ajan ja niskaa särkee! Et varmaan normikaupoista löydä rintsikoita? Pystytkö muuten nukkuu mahalteen?Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
Tuskin lähtee, et nimittäin voi olla lihava jos ympärys on vain 75... Lekurille keskustelemaan pienennyksestä. Ite odotan leikkusta, koko 75 f/g/hAlkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Osittain joo voin nukkuu mahallaan mut vaikeeta on ja ei todellakaan tartte mennä mistään seppälästä ettii rintsikoita ku liikkeeseen van suoraan...koitan just laihduttaa täs hiukan jos lähtis tisseistä ainakin koko tai kaks pois :|Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ohhoh! Voin vaan kuvitella kun mulla nääkin jo tiellä koko ajan ja niskaa särkee! Et varmaan normikaupoista löydä rintsikoita? Pystytkö muuten nukkuu mahalteen?Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
no, kyllä mulla ylipainoa on (liekkö tissit syynä) mutta ei mulla edes olis varaa tissien pienennykseen vaikka haluaisinkiAlkuperäinen kirjoittaja yöks:Tuskin lähtee, et nimittäin voi olla lihava jos ympärys on vain 75... Lekurille keskustelemaan pienennyksestä. Ite odotan leikkusta, koko 75 f/g/hAlkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Osittain joo voin nukkuu mahallaan mut vaikeeta on ja ei todellakaan tartte mennä mistään seppälästä ettii rintsikoita ku liikkeeseen van suoraan...koitan just laihduttaa täs hiukan jos lähtis tisseistä ainakin koko tai kaks pois :|Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ohhoh! Voin vaan kuvitella kun mulla nääkin jo tiellä koko ajan ja niskaa särkee! Et varmaan normikaupoista löydä rintsikoita? Pystytkö muuten nukkuu mahalteen?Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
täällä kanssa sama.Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:sama juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:75b tai 75c, riippuu mallista.
Julkisella puolella maksaa ehkä muutaman satasen ne sairaalassaolopäivät.Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:no, kyllä mulla ylipainoa on (liekkö tissit syynä) mutta ei mulla edes olis varaa tissien pienennykseen vaikka haluaisinkiAlkuperäinen kirjoittaja yöks:Tuskin lähtee, et nimittäin voi olla lihava jos ympärys on vain 75... Lekurille keskustelemaan pienennyksestä. Ite odotan leikkusta, koko 75 f/g/hAlkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Osittain joo voin nukkuu mahallaan mut vaikeeta on ja ei todellakaan tartte mennä mistään seppälästä ettii rintsikoita ku liikkeeseen van suoraan...koitan just laihduttaa täs hiukan jos lähtis tisseistä ainakin koko tai kaks pois :|Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ohhoh! Voin vaan kuvitella kun mulla nääkin jo tiellä koko ajan ja niskaa särkee! Et varmaan normikaupoista löydä rintsikoita? Pystytkö muuten nukkuu mahalteen?Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
:ashamed:
Mä kanssa!! Välillä jopa a70Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Oonko tosiaan ainut? A75
Ikävä kyllä minulla on painoa 45kiloa (pituus 158cm) eli en ole ylipainoinen ja aivan luomurinnat ja silti koko on 65F. Raskaus ja imetys aikana 65H - 70H.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on muhkeaa kansaa täällä.
Taitaa olla kaikilla ylipainoakin?
Harvoin "laihoilla" on luomusta DD ja siitä isompaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Julkisella puolella maksaa ehkä muutaman satasen ne sairaalassaolopäivät.Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:no, kyllä mulla ylipainoa on (liekkö tissit syynä) mutta ei mulla edes olis varaa tissien pienennykseen vaikka haluaisinkiAlkuperäinen kirjoittaja yöks:Tuskin lähtee, et nimittäin voi olla lihava jos ympärys on vain 75... Lekurille keskustelemaan pienennyksestä. Ite odotan leikkusta, koko 75 f/g/hAlkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Osittain joo voin nukkuu mahallaan mut vaikeeta on ja ei todellakaan tartte mennä mistään seppälästä ettii rintsikoita ku liikkeeseen van suoraan...koitan just laihduttaa täs hiukan jos lähtis tisseistä ainakin koko tai kaks pois :|Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ohhoh! Voin vaan kuvitella kun mulla nääkin jo tiellä koko ajan ja niskaa särkee! Et varmaan normikaupoista löydä rintsikoita? Pystytkö muuten nukkuu mahalteen?Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:Voi ku sais noin pienet. Piti oikeen tarkastaa rintsikoista niin mulla on 75H :ashamed: Kuvitelkaa selkäsäryt...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:80D, liian isot ;(
:ashamed:
Mulla sama koko kuin sulla, joissain liiveissä jopa 75J. :ashamed:
Mulla oli ennen raskauksia 80C, imetys kun loppui, odotin millon tissit pienenee takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on muhkeaa kansaa täällä.
Taitaa olla kaikilla ylipainoakin?
Harvoin "laihoilla" on luomusta DD ja siitä isompaa...